Thursday 30 June 2011

gaji da masuk ke lum? =)

stelah dikire2 duit gaji aku. tambh insentif. tambah duit ayh bos bagi tambah duit zakat rm50 bos bagi ada gak seribu gaji aku. alhamdulillah. walaupoun xdapt lagik tapi aku da calculate hahahaha... agknyer bos nak masuk ka duit dlam bnk ari ni kot. eck ley cek. hooyeahhhh.. yeyeye dapt gaji yeye. sekali xdak? hahhaha nak wat cam mana. bos mesti bayr punyer dak? heheehe. oh budak kedai jeruk jeles. hahahaha.. cian dia. masing2 keje ada kelebihan dan kekurangan masing2.  tapi yang bertuah tetap rakan sekerja aku. semlm separuh  hari tapi macam aku yang keje dari awal hingga akhir ... commision dia dapt gak. xpe .. rezeki dia dak? =)

arini pose lagi. alhamdulillah... berjaya =) .. pert dasakit glerk ahhhhh.. lapo sungguh. aku order kuewtow goreng arini. abg chef masak sedap yang masak kan.. kenyang aku makan.. pastu aku dapt desert lak. sengkuang ngan santan dimakan bersama. xtau la apa. penuh semangkuk dia bagi aku suh bukk pose. bagus2. murah rejeki akak kedai cafe nnti ek =) tapi aku xmakn abes pun. ckit je makan. kureng menepati citarasa aku  hahahahahaha.. tapi thankzx akakkkkkkkk..

aku mmg xsuke tol la tgk cite aneesa i. rasa nak sepak2 je ayu raudah ni. xdak jntung ke? huhuhuhu

No comments:

Post a Comment