Monday 27 June 2011

hari ini kawan saya datng umah~

hari ni hanya dapt masuk umah kul10. masuk2 g bukk tenet. hahahaha. kawan aku nak datg ni. xpe kot... smept. dia ckp pun at ipoh lagi. sekali dia tepon da ada kat tapah. tetibe tepon lagi da kuar tanjung malim. aku punyer pudding blum siap2 masuk bekas lagi. glerk pantas. merempit agknyer mereka ni. hahaha.. masak? em lagi la belum. mak aku balik dari kedai pun lumm. lalu dengan sepantas kilatmak aku memasakk. aku tlg la gak secubit 2 hahahaha. apa lauk ari ni? ayam masak lemak cili padi yang xbape cili padi , terubuk bakar  sayr kangkung.. dorang seng ga nak carik umah ni. kalo orang lain alah jeuh aku nak menunjuk arah huhuhu..

terbaik la terubuk. kami makan xsudah2. mmg la bnyk duri. tapi sedappp. so kena la makn gak. mmg favourite aku pun terubuk ni. nyami2.  abes membantai kami pun solat lerrrrrrrrr..

da nak bukk pintu baru aku teirngt. aku kena hidang  dorang makan pudding. siap letak smarties lagi. bebudak ni la. haaa. sedap ah gak bile ada smarties. pudding choc dgn susu tambh buah dgn smarties. terbaik dari ladang. aku la rasa terbaik. sebb aku suke. orag lain aku xtau la kan hihihihi..

gamber ni nmpk xsedap. yang zati makan nampk sedap muahahaha
kami kami kami

ternmpk kaki upzx



mereka amek rosella =)
masa nak balik menangkp gambo ler plak.. n mereka petik bunga rosella kat umah aku ni tok dibawa balik.. bawa ler bawa ler

2 comments:

  1. hahaha..kitorg merempit okay ili.pantas dan bergaya sampai rumah.pelbagai makanan ade.hehe

    ReplyDelete