Sunday 12 June 2011

semalam punyer entry hahaha

sori.. semlam aku bz tgk af. ye la. PAKLANG aku kan menang.. gembira glerk sampai terus tetido.. hahahahhaa

semalm rakan sekerja aku bercerita.. upe2 nyer dia ank ayah. xpenah lepas... ye la ansk sorang pompuan dari 7beradik.. baru first time dapt rasa berdikari. cian lak dia.. dia g keje pun ayh di xtau mula2. dia duk umah akk(makcik) dia kat cni.. ehehehe.. macam2 kesah.. ye la ramai orang kna ramai peribadi. hihihi

semalam mak aku xnak mek aku. so abg ipo aku anto ler kete g ecn save ni.. dia parking bbaik punyer senget.. aku xtau la cam mana dia kuar dari tempat driver 2. aiyomaaaa.. aku nak masuk tempat driver xmuat k! dekat snagtn gan viva sebelah..  nasib bek la viva sebelah 2 kak ila punyer. awek tokey jeruk. bile dia bagitau tokey jeruk . habes aku kena jeling. dia buat muke yang mneyebbkan aku rasa macam nak sepak je diaaaaaaaaaaaaaa.. xlepas pandang kot dari aku. ngan sengih siot dia 2.. muke perli meyindir +buat orang rasa bersalah. bukan salh aku k. abg ipo akuuu.. siot glerk 2. masa nak balik aku nak letak barang dulu.. aku pun g la kete. dia nmpk sebb kete 2 betol2 depan pintu masuk. dia bantai gelak macam nak mampusssssssssssss. dia bujet aku nak masuk kete da... siot glerk gelakk kan aku. benci sungguh aku. 

aku malas nak layan dia aku buat keje lain. budak2 lain semua kata "ayokk ilii majuk, ayok".. asek kenakan aku jeeeeeeeeeeeeeeeeeee. benci tol.. pastu panggil aku " montel montel".. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rasa nak taekwando je.. kalo bek ssikit dia panggil" tel tel" hahahahahah.. aku xkesah sangt pun  sebenarnyer.. sebb da biasa pun kena buli ngan ornag cm ni.. cume geram hahahahahaha.. 

semalm dapt la itensif ckit. kawan aku nak tarik sales g kehadapan.. sebb dia arii sorang . sales dia kata xbape nak ada ari senin. hohoho.. tapi ak terpk kalo dia tarik sales 2.. dia tarik aku punyer komisyen k. huhuhu.. jadi terpkse la cakp ngan dia.. huhuh.. cia jgak. tapi nak wat cam mana. nnti komisyen bulanan aku xdapt ler bnyk huhuhu.. semlam aku salah tulis insentif. ke intensif.. pastu bos aku nampk. dia ckap mana belaja ni.. ini pun salh tulis. hahahhaa. tersalah ler. xsegaja..

semalma kak ila ada cite pasal rogol2 kat batang kali ni. gentar aku punyer kaki k. huhuhuh. takut dgr.. bahaya sungguh.. 

apa yag penting semlam. 12/6/11 PAK LANG aka hazama MENANG!!!!! I LOVE U LA.. bapak aku glerk 2 punyer xpuas ati hahahahaha.. 

1 comment:

  1. sebenarnyer akak 2 bukan akak dia.. makcik dia.. tpi dia anggap kakak. hihihih

    ReplyDelete