Thursday 16 June 2011

kamis~ 16/6/11

ok selesai luahan perasaan. now keje~

arini stok baru sampai. bos aku cakp nak sampai malam. alih2 petang da menjelma da.. nasib bek la aku xp merayap kedai  lain2 masa bos datng. ye la kata nak datg malam kan? nampk glerk suker berjalan hahaahaaha..macam2 la dia bawak.. frame berbagai2 jenis.. aku penin kepala bile dia suh aku masukkan semua tasbih n ayt gantung 2 kat tempat yang kecik.. mana nak muat bos oiiiiiiiii. penin aku dok pk. muke series je. pelik bos tgk muke aku agknyer. hahaaha. lantak la bos nak cakp pe pu. aku penin pk mana nak letak..

pastu aku sibuk la tanya bos" bos2 arge tok pekerja berapa ni?, bos bos arge pekerja ni berapa lak?" abes semua aku tanya. hahahahah.. pastu aku cakp kat bos. "saya  pk nak beli yang mana ni kalo da dapt gaji. kena pk dari awal. kopi mak dara sedap. collagen sedap. semua sedap" hahahahaha.. hampagas kan aku ni? pekerja mesti  la dapt murah kan? ppastu bos pesa lagik.. " ni tok diri sendiri je gne k. tok orang lain xley. siap bagi amaran lagi. kalo awak da benti keje nak buat niaga barang ni arge da jadi lain tau. xdak maknenyer aku ak wat niaga.. myb penah ada kot pekerja dia yang amek pastu jual kat orang lain dgn arge dia. mana la aku tau kan? hehehe

aku susah jiwa la kalo orang asam sebelah ni xdak pekerjalagi sorang. cepat la dapt pekerja woiittt. budak kdai sebelah ni da la immunisasi xbape elok. asek sakit. pastu kiteorang la kena bantu. xkisah nak bantu. tapi takut bos kiteorang lak marah. sibuk jaga kedai orang kedai sendiri xterjaga. huhuhuhu.. tapi abg kedai asam janji nak belanja nasik ayam gemas tok kiteorang!!!! hahahaha. sile make it realiti abg asam . araso? hihihihi.. semua orang suh aku carikan pekerja ni. siapa aku nak cari ni? buntu sungguh. huhhu. n tadik kakak kat ecnsave suh carik rumah sewa lak. aku ni mmg ada muke agen ke? agen umah sewa . age pekerja? huhuhu

asal makin lame pelanggan ecn save makin ckit? orang makin xdak duit ek? kecian peniaga2 ecnsave macma aku ni. nasib bek la aku bukn bos. huhuhuhu.. kalo x abes la. gugur rambut aku.

ada la sorang macik cleaner ni... aku sedih sangt tgk dia dok sapu2 sampah. dok mop2 lantai. da tua kot. teruk sangt da kejenyer.. sedih oo tgk. sape xsedih? patot da tue2 duduk umah je.. xpun kalo nak cari duit buat karipap ke anto kedai. jangan jadi macik cleaner.. sakit badan2 makcik nnti. duit ke mana kesihatan ke mana. huhuhu.. keje 9am-11pm.. gaji 800.. huhuhuh. ciannyer macikk. aku nak tanggung macik ni aku pun xdak duit.. yang siap demam2 pun ada. huhuhuhu...

balik2 umah usha la makanan. bapaku da abeskan ikn bakar. jadi aku hanya makan. roti kepit ngan terung sambal. sedap gak sandwish aku buat ni. hihihihi

k la eck aku nak dapt result ni. wish me luck k. all d best tok aku. aku arap aku lulus je. aminnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment