Friday 1 July 2011

gajiku gajiku jua =p

aku bengang ngan anpne ari i. benci tol. 3 3 anpne nak rosak kan? abes aku nak gne anpne pe? mentang2 aku dap gaji ko ingt aku nak belik ko ke anpne? aku nak simpan duit 2 k. benci hanpne. huh

rakan sekrja aku bengong. hahahahahaha.. dia xnak insentif  bos bagi. macam2 dei. hehehe.. kelko glerk. patot la dia xtulis nama kat barang di jual. lantak la. malas pk. akhirnyer dia mek gak gaji 2 bersama insentif. heheh.. ada gak orang cam ni ek. dia da bnyk sagt duit la 2. hehehehe aku ni xdak duit. aku ak la insetif 2 hahahahaha

bos bagi byhand je duit. gentar gak nak pegang duit gaji ni. jgn la ko mengilangkan diri k. aku nak bnk in tapi xtau ler bile. senin jom shoppin!!!!! eck belanja mak sarap .. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment