Monday 13 June 2011

percutian 2 hari 1 malm d batu caves

hari percutian aku jatuh pada hri senin.. iaitu hari ni =)

apa aku buat rni? masak.. pastu? g ecsave jap (even cuti, aku rindu kat ecnsave k. ili dn ecnsave xdapt dipisahkan) hahahahaha. pastu g DIY.. macam2 aku amek kat DIY ni. macam orang baru dapt gaji. (Sebenarnyer baru jumpe rm 100 dalm dompet aku, ingt da xdak duit, haha)..belikan hadiah tok damia n jiran kedai aku.. kakak nurse merangkap tokey kedai tudung depan kedai aku 2 nak g QATAR da.. rabu minggu depan. huhuhuhuhu.. dia apply jadi nurse kat sane. mahal woo gajii. dia da 5 taun keje kat arab saudi. pastu bulan 9 taun lepas balik ler malaysia.. so dia da glerk duit bile duk kat malaysia ni. tapi duit x masyukk bnyk sangt. so dia nak korek duit jadik nurse kat qatar lak. gaji lagi tinggi.. lalu rabu ni dia akn pergi meninggalkan ank dan suaminyer hihihih. aku da pesan da. jgn lupa duit raya . hahahha.. kat ank sedara dia dia bagi duit raya bnyk glerk woooo. setiap orang bkn rm10. rm100 ke 50 dia bagi. glerk glerk.. heaven..

ari 2 dia cite dia nurse kat wad beranak.. kalo orang arab ni bersalin, dorang akan bagi tip tau kat nurse yang sambut ank dia. ada la 100 50 dia bagi.. glerk ah. tiap kali beranak. kalo sehari 3 orang beranak? x ke da jadik kayo? kalo bnyk? lagi la kayoooo.. orng2 kat arab saudi, riyad ni dorang lagi suke nurse dari malaysia n afrika. sebb dorang lemah lembut. compare 2 bangsa dorang sendiri.. ini apa dia kta lak. ada lak aku dgr cakp malaysia punyer orang lagi bagus dan rajin.. xtau la mana betol.. ==)..

apa aku beli tok akak ni? aku beli .. tadaaaaaaaaaaaaa..




ni tok diletakkan dekat luggage dia.. walaupu xmahall.. tapi menda ni bergne tok dia g luar negara tau. hahaha

tok mia aku beli beg dompet comey.. tapi da bagi dia. hahaha.. 

tok aku? macam 2 la. hahahaha..   ni gak tok teman sekerja aku                                      

ada 3. dua aku punya 1 dia yer =)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
tomey x beg duit baru kite? =p
pastu aku g pasar lak.. kat pasar aku beli batery tok anpne lak, aku bli safi rania (tok bawah mata aku y circle itam sebb xcukup tido) n macam 2 lagi. x ke mmg 100 aku jumpe tadik abes? hihihihi.. xpe la. nnti dapt gaji aku tolak 100 awal2. simpan masuk bnk. =)

g pasor aku mule la membeli buah2... semua buah aku bantai beli. epal mangga .. nak beli pisang n betik xdka lak. senin depan ler.. oh mak aku suh la beli ciku.. aku pun cari2 la ciku. pasu aku nmpk la buah ni. mmg cam ciku. tapi aku pelik la kenapa berbulu. xpe la. betol la ni. satu bijik rm2 satu lagi rm1.50. mahalkan? dalm kete aku cakp la kat mak ayh aku aku beli ciku arge rm2 . bapak aku terkejut glerk. dia kata mana ciku 2? aku baling kat dinding tgk. hahahahaa.. da naik ats mak ayh aku tgk la ciku aku belik. upeyer aku bkn beli ciku. tapi kiwi. hhaaaha.. hampeh tol.. aku rasa aku baca tulisan kiwi 2 sebagai ciku.. aku da pk da. warne isi ciku coklat. da blur gak masa apek 2 kata satu ni warne kuning isi satu lagi ijau isi. tapi aku macam wat no je. mayb ni ciku mahal kot. upenyer salh belik. bising bapak aku. dia cakp kiwi n ciku pun xtau beza ke. hahahaha. salah brain aku k. mine setting xbetol. hahahahhaha..

malam ni aku tido batu caves. tiber2 lak desire nak g karok timbull. ape la kat batang kali 2 xdak karoke? kalo x mesti aku da g selalu huhuhu.

oh ari2 aku tempah bekas ipod mini n broadbnd case. cmey sangt. warne pun hot =)

kesayngan ku 


k la nak g tgk juvana ngn sepenuh hati =) 



No comments:

Post a Comment