Monday 6 June 2011

hari cuti aku!

MALM NI AKU DAPT TGK JUVANA!! HAHAH aku mmg impika cuti aku jatuhnyer pada ari isnin.. cuti yang macam xcuti sebenaryyer.. hehehe.. penat nak buat felt. macam xsempat siap je. semlm dapt stu je siap. arini pagi tadi satu. malam ni? xtau lagi.. tapi da potog bnyk huhuhuh..

duit aku tiggal rm 2 je dalm dompet. sbb bayo bil maxis tadik. abes duit waa wooo... da kea bar bayo ler.. kalo xmmg aku tunggu gaji hhahahahahha...

berita pentig arini. aku kecian ngan budak sekeja aku. huhuhuhu semenjak dia duduk keje kat ctu berbagai2 jenis manusia dok ngorat dia k. dari yang muda sampaila yang ketua.. yang da berbini? yang da berawek? semua stok ak ngorat dia.. tetibe rasa gelik lak.. kecian dia.. entah2 bos aku pun nak ngorat dia.. (<<< pesimis2) hahaaha..... dia ngadu kat aku da penin2 kepala da. orang ni mesej la orang tu mesej la.. dia cakp malas nak layan .. hahahaha..nasib baik aku ni hodoh + gemuk. xdak orang nak. kalo aku cam era fazira nnti aku jadik cam  rakan sekerja aku ni. kecian delo ishzx2...

semalam ada orang tawar aku n kawan aku kerja.. hahahhaha.. tawar gaji lagi tinggi . siap nak hanto pg balik. siap nak tanggung makan ari2. gilo gilo. tapi? emm xley la. xsampai ati + aku mmg suke yang berkaitan ubt2 je. y ang lain2 kurang berkenan dia hati..lagipun aku bknnyer padai bergaya hihihi..

dalm semingu aku duduk keje kat ctu aku da berjaya abeskan rm50. kena paham.. bkn untuk makan 50 2 . untuk belik tudung dompet minyak atar n asam jeruk sebelah2 kedai aku ni.. ni la penangannyer keje kat econsave...

ngan duit jualan pun aku nak gune tok beli barang2 tok kedai. mepek2. nasib bek bos bagi hahahahha..

ok la. aku xsabar nak abeskan jait ni n tgk juvana. hooyeahhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment