Saturday 4 June 2011

sabtu..

kul 9.45 pagi. bajet nak jalan kaki la kan? panas nak mampus!. xjadik jalan kaki. mk ku anto hihihihihi..sampai je kat kedai rkan sekerja xdatng lagik. jadi aku xley nk bukak kedai sebb nak kena lipat khmeah lagi. kena 2 orang. hehehehe.. jadi aku pun telah diajak minum2 oleh jiran depan kedai aku ni. aku pun minum n makan la. upyer dia nak belanja. alhamdulillah selamat duit aku. tq!! hihihi =p

ari ni pening kepala nak kire duit. glerk penin. sebb bnyk sangt duit kuar nak beli itu la . ini la. rusing otak aku. jadi bile nak bes tutup kedai tadik aku la glerk. xingt bape duit. walau da kire bnyk kali. aku ni xley kalo orang sekeliling aku gelabah. aku jadi gelabah xbelh nk kire same. da kire pun xingt. huhuhhu.. jenuh cm ni. bnyk glerk duit extra arini. entah apa aku lupa tulis lak.. huhuhu..

ari ni gak aku buat keje macam orang laki. dok nak kena ikat frame ka dawai la. gne playar la. nak gne screw driver la. hilng keayuan aku k. paham2 je la aku ni kan ayu. hahahahahah..  abg 2 suh la aku gne screw driver masukakn balik screw kat tempat dia. aku mana tau gne. bile abg 2 tgk aku macma nak tebuk frame 2 dgn screw driver abg 2 gelak2.dia meggeleng lalu berkata ili ili. aku pun jawab la "abg saya mana la tau buat benda macam ni, kalo abg suh saya promote saya tau la.. " jujur glerk aku. da mmg betol. hahahaha..

abg ni tetibe lak ilang macam yusry.. arge xletak. customer dok tanya2 barang. adoi.. lalu aku memesej dia 
" wahai bosku kemanakah ada".. beberapa minitkemudian bos col dan berkata."wahai ili apa anda mau?" macam2.. ye la bosan glerk kot kalo nak buat muke ketat n takut2 kat bos. aku bukan buat dosa nak takut ngan bos. nasib bek aku ni bkn nyer pemalu. kalo pemalu sosah2 hehehe


lupa nak cakp. aku da buat perancangan ngan budak jual asam sebelah ni. aku taya la bos dia raya nnti xdapt bonus ke tok pekerja bos? hahahhaha. pastu dia kena tanya bos aku lak. tau x apa bos cakp? small matter je 2. CANTIK LA BOS!!!! SAYNG BOS LEBIh dri biasa.. hahaha 

arini gak aku terima 5 tempahan felt! nak siap mingu depan. bocor la otak aku weih!!! semalam 3 felt. pastu 5?mmg aku xsabar nak cuti da ni. nak habeskan semua. ari2 keje cam ni susah nak buat.. macam mana aku ley dapt tempahan? igt x jiran kedai aku ni? dia pamerkan felt apa yang aku wat 2 kat tempat dia. pastu dia suh orang menemph.. orang pun mmg suke. lalu mereka menempah. heheh. aku bagi la ckit komisen. kena la dak? hehe.

oh lupa aku lupa bagitau ISNIN aku cuti! PASAR MALAM GOMBAK!! wait for me k. xsabar glerk. nak siapkan tempahan sekali. selagi xsiap selagi 2 aku penin. huhuhuh

k la . time 2 sleep beb! jumper lagi ecok k =)

No comments:

Post a Comment