Saturday 18 June 2011

sabtu target hampir xcapai =(

balik umah bujet nak buat la agar2 buah. akak nurse nak g riyad da.konon2 agr2 ni untuk majlis perpisahan dia la. hahaha.. suh la bapak aku bukk tin buah n bla bl bla. sekali tangan aku terkea gerigi tajam pada tin buah. aduhaiii... mengalir2 darah pekat ku. huhuhu.. aku paling riso kalo darah aku xbeti ngalir n luke aku xsembuh. takut kne diabetes. huhuhu. takut glerk. nnti kena potong tangan woo.. aku rasa dalm gak luke aku ni.. ley sampai ke tulang. macam poyo je kan ayyt aku? hhaha.. arap luke aku sembuh eck. amin amin

pg keje pepagi bute da nmpk c budak comel shen shen. ari ni dia macho wooo.. ada dinner kat kampung dia. dia nak balik kmpung. cian auntie xdapt balik. kena jaga kedai. huhuhu..

ari ni sale amt memilukan. takut glerk xleps target. series takut. xpenah2 sabtu ahad xdapt target. tadi nyaris2 gak xdapt target. nasib bek la ada pacik peyelamat yang beli madu tualang dari aku. penat tabur ayt k. madu tualang insentif khas ada gak. hahaha. gumbire. alhamdulillah. kul10 bos dok col wana. kol aku xdapt bateri abes. huhu.. bos kata da nak sampai. apa ke kesnyer? orang kul10 da tutup kedai da bos. hahahah..

arapan aku moga eck bnyk la orag beli barang. da letih da nak promote. huhuh. bile ler manusia2 ni nak dpt gaji ek? copat la dapt gaji copat laaaaaaa... bile orang dapt gaji ati aku gumbire =)... aku benci betol dgr orang cakp eh kat nsk n yst arge beda ni 18 je. nape cni mahal. bla bla bla bla bla bla bla... tapak kedai aku 2 kalo nak tau 3600 k. barang mana ley arge kurag melampau. kena la balik modal. saleha2.

 k da la. aku nak uruskan agr2 ni. take care semua malam~

No comments:

Post a Comment