Wednesday 8 June 2011

RABUU oh rabu

AKU baru tau masa nak balik tadik bos aku TUNANG hari ni!!!! moga bos kejinjang pelamin nnti k! =) patot la x abes2 g perak! hehehehe.. patot la ari2 dia cakp isnin selasa kamu n wana cuti. rabu xley . upenyer nak bertung.. pelik la plak dgr orang tung ari rabu. jadik biler bos aku nak kawin ni?? xtau hihi =)


arini aku bnyk jadik tong sampah.. makanan orang xbes aku habeskan.. hahaha.. n aku kaya dengan kepek n biskut rni. bos kedai asam jeruk 2 kena jaga kedai. dia nak clearancekan asam2 yang da tinggal ckit.. jadik dia sedekah kan kami bnyk gak beda rni. hahahha.. sebagai balasan kami kena la jaga dia nyer kedai sekejap2 kalau di nak merokok ke nak g tandas ke. hehehe. xkisah pun. cume xreti nak ikat asam sampai plastik jadik gelembung hihihihi


hari ni sales xcecah target.. tapi xpe! jgn putus arapan.. hehehe. usha lagi! xbnyk orang laaa kat ecnsve arini. nak buat cam mana dak?kedai tudung pun komplain sales rendah glerk([aling rendah sepanjng jual).. apapun aku gumbira bile da ada angka 4 kat depan. sekurang2 nyer not too bad..


aku xnak la ngungkit.. kalo produk kesihatan mmg aku y jual.. sekurang2nyer aku promote gak kat orang.. orang xnk bli xkan nak pakse? ada terasa ckit la jiwa aku bile orang kata " kopi MH xdapt jual pun rni" wat d hell... sekurangnyer2 aku dapt gak jual collagen k. rm50 k. sumbg gak.(buat pengetahuan anda: collagen n MH COFEE ni barang promosi). dri X yang xsumbg? panas gak jiwa aku. selama ni pun aku yagn byk promote. xperlu la nak cakp cm2. seolah2 aku xwat keje lak dia cakp cam2. aku makan dalm ni. sabar2. ni la manusia. nak carik kesalahan orang. aku xpenah pun berkire,, walau aku bnyk promote nak cukupkan target aku ada kire ke ko dapt gak duit intensif 2? TENGOK aku da mengungkit. aku xsuke benda ni. 


da bnyk customer complain kot pasal tut.. bnyk kali da.. "siap orang cakp macam ni ke u berniaga?" " kalau aku jadik bos aku xmk ko keje, benkrap cam ni" "saya customer, macma ni ke awak cakp ?" bnyk da.. tolong laa.. aku jadik tension kadang2..  relax la.. sakit jiwo woo.. kalo dulu lagik sakit jiwa. ni adala kureng ckit. huhuhu


macam ni la perangai manusia.. kite xley nak bujet. makin byk orang kite jumpe makin byk ragam .. nnti keje kat sepital wat kind of person la aku kena jumper? aku pun xperfect tapi aku akan cube yang terbaik.. terbaik tok aku terbaik tok semua


selagi belum tutup kedai pasang angan2 kite ley dapt target k.. kalo xdapt pun xsalah...  =)


AKU DAPT BUKU FREE DARI NAJAH ANARIF!! menang pertandingan meneka manuskrip. hihihihhi..  belilah novel ANAKnyer ANAKKU JUA by ANARIF 


TQ BEBBB
ni la bukunye~
!!!

1 comment: