Monday 27 June 2011

ili c pelarian

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA~

nama saya ili nadirah. saya berasal dari gombak. sekarang saya menetap d batang kali.. semalam adik saya menghadapi masalh diarrhea n muntah2 n bla bla bla di sekolah barunyer itu. sabtu masuk ahad da balik rumah. oh silp bkn bali rumh dulu. g sepital dulu. doctr bagi cuti 2 hari.. yang jadi masalahnyer aku terpakse bermalam di rumah orang. MENGAPA? kerna kunci rumah xdak. aku berazam untuk mengopy kunci itu nnti. xperlu lah aku tinggal di rumah orang lagi. xpasal2 aku jadi perempat. pagi2 da bangun jalan kaki balik ke rumah . bujet mak aku da sampai la. emm xdak maknenyer. tercongok aku mengadap langit yang biru. tettapi ohh panasyerrr.. aku menunduk kan kepala. kerna terlalu panas. da la ujan lak 2. aku pun dibasahi ujan panas di luar umah(xdk la ujan lebat pun)... begitulah kisah mencabar aku semalam dan ari ni. hhhahahhha

KESIMPULAN : 2 pasal aku xtulis entry semalam. heheehe

masuk hal kerja.. aku kerja di kedai ubt2 traditional atau kata nama lainnyer JAMU d econsave.  sebenarnye aku xpatot keje kat ctu. aku ni kan gemuk. kena la carik orang yang cantik2 promote. lagi2 jamu. hahha nak wat cam mna... nasib bek aku pandai buat ayt kat customer . kalo x xbergune la bos amek aku. makan gaji bute muahahahh.

bos aku datng petang semalam n dia terus cakp: " ok kite buat sekarang" apa maksud dia? buat apa lagik? masukkan barang semua kat satu tapk. giler la..bertungkus lumus bos aku semalm buat keje 2 huhuhu.. tempat aku n wana kecikkk je. jaln masuk tok aku pun kecikkkkkkk je. semua tempat dia letak frame dia. sampai xmuat2 la. huhuhu..da makin mengecil kawasan jajahan aku. semua orang dok pandang2 tgk2.muahahhaha.. tapi boleh tido woo kat tempt kecik ni. terlindung hahaaha.. walaupun bz mengarrange benda 2 tapi alhamdulillah sale ok. xmengaco sangt.

semalam aku murah rezeki lagi. alhamdulillh .. abg kedai jeruk belanja makan. dia dok cite lagi pasal budak uitm kena tagkp ngan polis masa tgh tutttttttttttttt... tut 2 apa? paham2 la sendiri. macam2 kes. aiyoo..balik dari makan 2 manager cleaner pun nak belanja makan..  hah belanje la aku belanja .. bagus bagus. sales aku pun bagus arini. dapt la insentif rm10. insentif barang lagi dapt la rm11. alhamdulillah. bersyukur glerk. tapi bos aku masa dia nak balik dia cakp ngan aku "ili madu tualang xdak insentif da tau, xdapt untung bnyk. lalu aku telah xsengaja bertanya "abes penat la selama ni saya dok promote bos?" bos pun berkata " yang da lepas2 ni ada je insentif. nasib bek. kalo x aku melakukan pukulan cakaran kambing kat bos.

oh lupe ckp blackberry mak aku yang aku pakai aku da berjaya rosakkan. kena format. kena bayo rm80. no money2 .. so tuggu la sampi aku kje nnti. semua andpne mak aku bagi aku aku berjaya rosak kan. dulu communicator. sekarang blackberry lak. hahahaahaha... nasib bek mak aku xmarah sangt. ye la nak marah watpe da menda 2 nak rosak. (maslahnyer semua nak rosak kat tangan aku kan? ) huhuhuhu

kemarin aku rasa nak benti keje kan? semalam aku rasa xnak lak. sebb dap duit bnyk hahahhaahaha... xsabar glerk nak tunggu gaji weih. aku nak g shoppin. yuhuuuuuuuu nak shoppinnnnn.. aku nak beli barangan felt aku yang da bes n aku nak belik gak macam2 hadiah tok diri aku kerna da berjaya kerja kat ecnsave. muahahahahhaha.. xsabar nyer nak dapt GAJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yang terakhir. kawan aku terkantoi ngan aku. nape perlu menipu? apa bagus sangtke nipu 2? huhuhuh. xpaham den..
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment