Saturday 25 June 2011

ati aku panas

aku  ngah xdak mood glerk ni. emo glerk ni. aku rasa nak sepak je semua orang.
xpuas ati aku. nape ku jadik cam ni? sbb aku tgk orang gado. hati aku pun panas. aku pun nak gado. kenapa orang 2 gado? sebb pasal aircon kat ecnsave xdak . semua bengang. panas persekitaran panas dalaman. antara faktor2 yang menyebb kan aku panas..

lagi satu. aku ingt aku da xnak promote kat orang. macam ngok. kalo aku promote. tabur kata n ayt manis. dorang xbeli time 2. time aku xdak dorang beli. bkn beli kat aku. beli kat orang lain .  orang lain dapt insentif.. itu aku panas glerk. aku penat k promote kat orang. orang lain dok diam nganga, tapi dapt. orang promote ? x. damn la. aku mmg da panas berasap2 tadi. tunggu nk balik je aku ingt..

aku ngah makan. xley ke tolong tgk customer. customer tgk2 barang. g la tanya nak apa. bengong tol.. panas jiwa aku. aku da siap panggil da. buat dekkkkkkkkkkkkkk je. ingat aku cakp ngan tunggul ke? aku yang ngah makan la g tgk customer nak apa. panas betol la. damn glerk. damn damn. aku mmg ngah hangin ni. nmpk orang nak belik bkn nak tgk oraggggggg 2. nak tanyaaaaaaaaaaaa.. nak tunggu sampai orang 2 cakp saya nak beli. cam 2 je. ahhhhhhhhhhhh tensionnnnnnnnnnnnnnnnnn

aku nak benti keje! nak benti!!!!! tension.

pastu aku termesej lak laki bongok. asal aku mesej dia? aku pun bongok. pastu dia lk xjawab mesej. mmg sakit jiwa la akuuuuuuuuuuuu. tambh tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. panas. pastu aku g col dia lak 2. apa aku da buat ni? ni la masalh aku. bile aku tension aku xtau nak cite kat sape. selama ni dia je tempat aku luah. damn la. bile lepas col dia tanya perkembangan . bla bla bla. sape nmpk dia kat scol menengah andalas tolong bunuhkan dia tok aku k =) statemnt berani mati 2. n glerk dahsyt result dia... betol keputusan dia 2. walaupun aku rasa tercabar tapi itu yang terbaik tok dia. bile terbaik ttok dia terburuk tok aku. sebb result aku hampagais. itu damn. kalo aku jumpe dia aku nak sepak tempurung kaki dia. bio patah!. jahat x? hahahahaha.. aku tanya dia da ada awek blum. dia kata mnaa adamasa nak cari . bz. nanti da ada saya bagitau awak. bagi la tau aku. dia ngan pompuan 2 aku terajang masuk jamban je kang. dierzx la pemusnahkan idup aku. jadi aku akn musnahkn idup dia. jahatkan? aku pedulik hape. aku ngah angin ni. angin nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

sabar ili sabar...sabar k. yang 2 maybe bkn rezeki ko. n kedua tolong luperkan laki 2. i tried beb. agk2 da nak 2bulan gak xcntact dia. but suddenly dis happen. n i jusz remember him.

No comments:

Post a Comment