Friday 3 June 2011

jumaat yang mulia~

arini aku xbpe juall teh herba! hhahahahhaha. xdak kot? hahahah... lantok ler.. sale pun xlepas target. insentif xdapt. itupun lantak ler.. payah gak kalo kite je tungkus lumus. huhuhu.. tapi bos cakp ALHAMDULILLAH bile dgr sale. kire ok ler 2 kan? lagi bape puluh je nak cecah target =) tadi bos ada cakp GOOD gurl kat aku ngan kawan aku. tapi aku xingt sebb apa. dahsyt glerk pelupa aku. da la semlam aku dok cari dompet xjumpe2. upeya ada kt tangan aku je n semlam gak aku tertinggal ipod akak aku n hanpne kat tempat keje... gilo.. huhuhu  kemarin lak ada la 3 4 kali cari anpne. xau letak mana.beberapa orang terpakse miscol anpne aku. huhuhu

pukul 9.15mlm tadi bos datng bawak sok frame ribu2.. macam2 ada. sape nak ? berkenan? boleh la g ECONSAVE BATANG KALI .. ley jumper aku sekali yag penting.. kalo bos ada bolh berbual 2minit.. bos xdak 15 minit ley. hehehe.. syarat beli barang k. hahahahahaha aku igt tadi bos da xnak datng.. yo la da lewat glerk. elok xyah datng.. aku sempat tengok jozan kat maharaja lawak.. tetibe bos termuncul la plak.kecewa/. tentu2 blik lambt..hoho

besok econsave bukak kul 9.. holeha holeha..bos cakp masa keje 10pagi sampai 10 malam jeeeeeeeeeeeeee... jadi eck aku ikut cakp bos la.. bio ler pun ecnsav nak bukak awal. hihihihih

aku banyak cakp pasla bos aku kan? sape bos aku? bos aku ni nama apis kot. aku xsure. tapi aku panggil dia abg apis. muke dia macam xberapa nak beriak biler orang cakp ngan dia.. dia snyum n senyum n senyum. mahal oo senyuman 2. =) ada sapa nak berkenalan? orang ganu ni.. wan nurul najieha helo helo. ehehehe... mengikut kata orag ramai umo dia 27. kesahihannyer aku xxsure. piezx yooo..dia bujang lagi tapi xtau available ke x.. dia banyak cawangan. kat econsave puncak alam 2 abg ni ler yang punyerr.. dekat saujana utama pun. ada bnyk membo dia bukk kedai kat cni. kedia buku la kedai kasut la. kedai asam la.. kedai asam 2 sebelah kedai aku keje je.. abg kedai asam 2 dgr aku UITM PUNCAK ALAM terus dia buat muke. dia kata budak uitm puncak alam TERUK perangainyer. sejak budak uitm datang. macam2 huru hara buat kat puncak alam. TAPI SATU dia xsedar budk uitm ni da bukk bnyk periuk nasik orang punck alm. biasalaaaa nampk yang kotor je kan? dia dok cite la macam 2 ngan aku. XOXO gossip girl boy hahaha..baru ler aku tau macam2 kes. ishzx2222222.... nmpk sangt aku ni telinga sumbang.. xtau pape pasal kes budak uitm puncak alam. yola watpe nak amek tau? huhuhuhuhuhu

oklah. eck arap2 dapt bnyk pelanggan. amin.. nak cover insentif xdapt arinii!!!

No comments:

Post a Comment