Wednesday 29 June 2011

29 jun beb

arini aku pose. alhamdulillah. berjaya.. muke da letih nak mapuh da masa petang 2.. baru nak bukk pose ada pelaggan lak. ken la layn dulu. aku bukk pose dikaco ank kakak cafe ni. jenuh weih nak melayn!!! penin kepala aku. aduhai aduhaiii... ari ni rakan sekerja aku telah pulang awal. patot dia setengah hari ari jumaat. tapi gnti arini. sebb muke dia macam mengelupas. asek tukar pecuci muker la 2... muke dia pun nmppk putiy kemerah merahan. nmpk mcm masalh pencuci muer. tapi dia kata mmg muker dia cam2. entah la.. xtau mana yang palsu dan tidak palsu. muahaaaa..dia kuar pukul 3 . patot kul6 baru ley balik. tapi xpe la. minggu depan aku masuk lmbt lak. aku nak tgk wayang k .hahahahahahha

pasal telekung.. bos cakp ngan aku kurang arge rm5. tapi dia cakp ngan rakan skerja aku 5%.. xtau la betol x. dia macm nak marah aaku sebb bagi kurang rm5. ye lah da bos kata boleh. aku bagi je la. selama ni pun  2 arge aku bagik.. dia pun bagik cam 2. aku malas nak turun ckit2. terus je turun sebb sales semenjak 2 menjak ni xbagus. jadik aku pun xpuas ati n tanya bos. bos kata rm5. bkn 5%, see? huhuhu.. so bkn salah aku =) .. 

ari ni xdak la bnyk sangt orang belik barang. tapi semua ngah kayo agknyer. semua dok belik barang mahal2.. arge 95. arge 65.. arge 50.. beso2 la argenyer. ikut hati nak je tarik sale 2 tok eck. sebb aku yang jaga sorangkan. tapi xpe la.. eck rezeki lain. ehheeee ..

mari kite berdansa.. walaupun bkn eck dapt gaji. hihihii

No comments:

Post a Comment