Tuesday 21 June 2011

sale paling corot

aku saje la mengatal nak check yang lalu lintas 2. ada 2 kali orang search email aku. adiegurz88. siapakah? hohoooho.. masih menjadi tanda tanya. huhuhu

yang paling penting arini sale aku sangt2 merosot. paling teruk la. papun ku berjaya jual madu n mh cofffee. weeeeeeeeeeeee...  apa nak jadi ni? makin lama sale makin merosot. whi gaji kerajaan cpt la masukk. xlart da nak tgk sale ckit macma ni. huhuhu. eck lagi la aku xtau cm mana. aiyoma aiyopa. huhuhuu

kakk tudung eck nak g riyadh dah. bye2 kak ruby. taadi dia dok bercerita pasal pengalaman dia kena hanto patient dari arab ke malaysia.. kcian sungguh. da la 8jam dalam kapal terbg. nnti dia da g aku xtau la nak cite apa kat cni. muaahahahah..ni da jadik macam blog dia plak. semua cite dia aku masuk ke cni. hehehe. begini ceritanyer.. ada sepasang suami isteri g la menunaikn umrah. c isteri nyer meninggal after umrah kat sane.. c suami ni lak masa ngah boarding jatuh pengsan. pastu masuk ospital. kena tebuk leher 2 la.. so 3 bulan la dia duk kat hospital makkah. nak bawka balik lepas 3bulan tapi dia da tua. so takut pape jadik. ank dia nak datng amek.. tapi xley. orang kapal terbg cakp mesti sorang medical assistant yang iring dia. takut pape jadikan.. akak ni jauh dari pacik 2. xpenah pun tgk muke pakcik 2.kirenyer doctr dari spital hubungi akak ni la. sebb akak ni kebetulan nak balik malaysia. dia pun stju la nak iring pakcik ni. orang sepital xbagitau la plak pakcik ni ada delirium(betol ke ejaan)? so dia meracau2 la panggil nama bini dia masa nak berangkt 2. akak 2 da xtau nak buat apa da. dalm kapal terbg 2 3seat passenger diluruskan dan letak pakcik ni. pakcik ni macam diletak dalm kotak berkaca 2. katil khas la tok pakcik ni. macam 2 kerenah pacik ni... nak air xmau straw. nak teguk. da dibgi teguk tersedak. marah la akak nurse. hahaha.. xsabar glerk akk nurse ni dalm perjalanan balik 2. xbes2 tanya pramugara yang disediakn special tok dia 2. pakcik ni dok kuar2 kan tangan la dari bekas 2. lambai2 kat orang. kelako aku dgr. hehehe.. macma 2 la... adoi. tapi sekrang pacik 2 d ameninggal after 2 bulan di malaysia. huhuhuhu al fatihah buat pacik ...

arini gak aku dok berckap arab ngan akak tudung ni. cara dia cakp macam hindustan la plak. lain beno dari cara ku belaja kat malaysia ni.. contoh.. ismi anti? maksudnyer siapa nama kamu?
kalo ka malaysia ma ismuki? ismi kat malaysia selalu gne tok = nama saya..  macam2 la lain nyer.. banyak orang panggil kasir kat cni. kat sane katirrr.. xbape paham sagt aku. hahahahaha

k la glamour akak ni kat blog aku. skrng masa tok tido. eck aku keje sorang. aduhaiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment