Wednesday 22 June 2011

~

hoh penat glerk arini. sangt2 penat k. penatnyerrrrrrrrrrrr. nape aku penat? sebb aku sorang arini? yap. sebb aku meroyan? yer jgak.. aku dok tawaf kedai 2 bape kali ntah sambil dgr ipod dan menyanyi melalak2 macam orang glerk. tadi xdak la rasa penat sangtttt.. sekrng da balik rasa penat nak mampus. hohohoho..

arini kak ruby tudung telah bertolk ke riyad.. moga dia selamt sampai ke sane. suami dia da termenung2 da.. teringt dkat akak la 2. hihihihi.. yang afiq lak masa balik dok kata umi mana umi.. adoiiiiiiii sedih la plak aku dgr. aku sempt la tangkp gambo ngan akak ni.. nnti aku upload ek.. males nak transfer gambo.. penat. muahahahah.

oh lupa. tadi bos aku suh masuk duit dalm bnk lepas keje... wahahhaa.... aku xlart nak tunggu orang depan masukkn duit. xtau la bape jutaaaaaaaaaaaaaaaaa dia masukkn duit. lama nak mmpusssssssssssss.. mesein sebelah oorang semua da abes masuk duit dia xabes lagii. panas sungguh jiwa raga aku. huhuhhuhuhu..

aku ingt nak kutip duit minyak ngan topup kat bos la. puas ati aku. jahat x? hahahahahha.. ecok mak aku nak amek adik aku kat pulau pinang.. sampai ke malam la 2..aku asek kena tumpang orang je balik keje. serba salah lak asek tumpang orang je. susah la xdak kete niiiiiiiiiiiiiiiiiii.. ahhhhhhhhhhhhhhhh.. mak aku suh aku belaja naik motor. apakh? da la kat depan ecsave 2 pak polis mmg selalu tunggu. aku ni kalo da takut mau gak aku benti kat polis 2 cakp mintak maaf saya xdak lesen motor. hahahhaha.. ataupun dia suh tunjuk lesen aku tunjuk la tapi lesen kete.. mak aku suh ckap kat polis kat umah saya kete xdak motor je ada. so kena la naik motor. bijak kn mak ku? hahahaha

oh

k la.. aku mau krooohhh krooohh. letih xterkire. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment