Sunday 5 June 2011

ahad membawa makna =)

aku agak depress arini. aku baru bercite2 nak cuti ecok. member aku pulak macam xsihat. pastu tadik dia kata eck malas nak keje. aduhhhhhhhh. penin + pusing kepala aku macam ni. aku da la nak kena buat bnyk tempahan dari orang ni.. nak kena siapkn by selasa. customer da nak.. macam mana ni? idea? huhuhuh.. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku bkn kisah sangt cuti xcuti ni. aku cume nak siapkn tempahan orang . apa la nasib. dapt ke aku cuti? eck aku update balik. huhuhuh

arini tokey kedai asam sebelah datg.. runsing jiwa aku. bnyk kerenah. jadi customer la. nak ubt la , nak itu la nak ini la. ponin otak aku. nak tukar barng la.. saje nak menguji tahp kesabaran aku 2. ye la kan customer always rite? huhuhu.. yang paling HEBAT. beli ubt rm2 mintak resit. saje gedik kan? hahahahah

aku lupa bawk balik buku tempahan aku. kebongokan apakah ini? macam mana nak wat malm ni kalo xdak buku 2? huhhuhu.. bijak2...

ari ni intensif dapt double dari biasa. dapt la cover yang ari 2 xdapt. heheehe..bos target dapt seribu arini. tersilap bos. sori xdapt merealisasikan impian bos. hahaaha

AKU XNAK KEJE ECOK! ~depress mood

No comments:

Post a Comment