Friday 10 June 2011

10/06/11 stok sampai sudah

hai kawn2. arini aku kerugin lebih kurang rm100. kerna bos hantar barang lambt nak mapuh.. kalo x arini aku da dapt itesif k.. still xdapt tapi lagi bek dari semlm hehehe.da la xdak air gamat, actifast. haila.. bkn xxcakp. bos aku da luper..

aku n jiran2 semua bengang glerk dgn booth baru bukak 2. LINGUA PONE! rasa macam nak sepak2 je dorang. ganggu pelanggan kiteoarrang k. semua dok lari2 bile jalan depn kedai kiteorang..orang yang tgh usha2 jeruk pun berlari2 pg .. sebb dorang kco. menyampah glerk. orang tengah berbual pun dorang boleh potong stim tetibe promote barang. xbertauliah lasung. d ala pakse2 orang. dari tempat booth sampai la ke pintu depn dorang kejar orang.. bengang sungguh.. kecin jiran aku target xsampai. aku pun same.. heehe

budak kecik kedai kasut depan ni pun takut.. hahaah.. ada ke patot kaco orang masa orang ngah keje? promote2 barang? aishzx mmg xhormat orang lansung. kalo dia dok cakp ngan aku aku akan buat muke ketat je.. arini je da 3 4 orang orang dia duk promote kat aku. bengang toll.. jawapan paling bek aku bgi bile dia tanya nape xnak dgr. aku pun jawab  sebb saya mmg xnak dgr k. hahahaa. aku igt nak je jawab. tiada paksaan dalm beragama. so perlu ke menda ni nak pakse2 orang?

da bnyk gak kawan2 aku terkena ngan lingua pone ni. ada yang siap asek col2 la itu la ini la. sampai orang xtahan n beli gak.. kalo eck dia buat kacau lagi mmg aku sound la.t adi pun aku da terlepas sound cume xtau dia dgr ke x je.. aku ni kalo da target benci somethin mmg aku benci la.. contoh ketara aku xsuke  encik salleh y yang kawin 4 2. nauzubillah...moga djauhkan ..amin

 LINGUA PHONE promoter 2 pk macam dia je nak buat sale. orang lain pun nak buat sale. xdak sivik punyer orang. aku nak promote kat orang minuman herba n colagen pun xsampai aati k. sebb kecian dorang da kena tekan ngan mamat n minah lingua phone 2. AGGRESIF nak mmpus. orang xnk pun medesak2.. aku pang pang pang pelempang sorag2 kang. marah sungguh ni huh.

oh lupe nak cite ari ni aku sedih. ati aku sayu. aku terbaca mesj tarikh 080910.. yang adakat anpne aku. mesej dari ex aku. aku xtau la plak menda 2 xpadam. patotnyer menda 2 da terpadam.. glerk sayu. ye la bile aku baca mesej 2 macam nothin happen antara aku ngan dia. upe upenyer mesej 2 hanye pure2 dia je.. sedih woh teringt kenangan. lagi2 bile kenangan tu menyakitkan.. nasib bek ada kedai jeruk kat sebelh. aku bantai rasa semua jeruk. haahahahha.. + stok baru masuk? lagi hepii ooo. hiihih..

ecok ari sabtu. lusa ari ahad.. KEJE KEJE KEJE KEJE KEJE KEJE KEJE KEJE KEJE!! ISNIN? cutiii =) selasa? separauh hari.. yahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment