Thursday 16 June 2011

mmg semua laki cam ni ke?

arini.. aku ada satu statement yang aku sangt2 da xtau nak cakp apa pasal menda ni.. " lelaki miang mmg gatal nak mampus, da berbini sibuk pasang lain, niaga harte pompuan.. bergantung pada pompuan" jgn la laki aku jadi cam ni. aku doaaaaaaa sangt.. moga di jauhkan.. mmg semua laki ke cam ni? aku da jadi sangt negatif terhadap lelaki ni.. series aku cakp.. da ada bini kott. ko pasang pompuan lainnnnn. pompuan 2 kuarkan duit niaga ko kot... sebb 2 ko pasang lain? nak senang? adoiii.. jauhkan la aku dari jadi orang camni. cian glerk kat pompuan cam ni. entah dia tau x laki ni da ada bini, da ada ank. sampai biler boleh simpan menda ni? mmg seng buat orang jatuh cinta ngan kite, tapi bkn seng nak melupakn seseorang k. jangan la bunuh hati pompuan terhadap laki. aku ni pun da serik.. moga dijauhkan dari aku. amin..

aku mmg susah da nak percaye ngan laki ni. susah sangt.. bile orang trust kite, kite gnekn sewajarnyer.. jangan khianati trust 2. kalo sekali boleh terima lagi kot. kalo da berkali2? muhasabah diri muhasabah diri.. 

mmg semua laki gatal ke?

yang xtahan 2 bile da pasang 2 pastu rahsia bocor. mesti la kena pilih salah satukan? pilih la.. jangan la tamak sangt.. ko nak 2 2. yang 2 sayang yang ni kasih. apakah? pastu glerk talak.. kata nak kejar sampai akhirnyer. kentut eh. belum kawin da buat orang cam 2.. moga dijauhkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

lagi satu2 kite beria la bawak dia jumpe mak ayah. sebb dia pun nmpk series. tapi agk pelik pulak bile dia xnak kenalkan kite ngan mak ayah dia... itu maknenyer apa? laki 2 xseries pun. xpayah la pasang angan2 tinggi2. buang karen je. kalo betol dia series. both part da jumpe mak ayah masing2. bercinta bagai nak rak la konon2. bertaun2. tapi xnk bawak jumpe mak ayh. entah papeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. 

ah aku benci ah. 

No comments:

Post a Comment