Tuesday 14 June 2011

selasa xdak orang ~

igt x semalam aku cakp aku jumpe duit seratus dalm dompet aku? tadi aku baru ingt. upenyer 2 duit tabung aku yang aku da pecahkan!!! OMG aku da gne duit tabung aku. patot masuk bnk. kesilapan sungguh la. huhuhu..xpe dapt gaji 100 tolak tepi2. tiggalla gaji aku 600 je. sedihnyerrrrrrrrrrrrrrr. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

arini keje xdak orag sagt. nasib bek la ada kakak n abg yang da jadi pelanggan tetap tempat aku ni dok beli telekung n sejadah tok hantaran. aku ingt dorang da kawin. upenyer belum lagi.. ayt abg ni " da kawin belum nikah je" ahahaha/ pam pam sendiri ler. hahahah.. beria aku ingt dorang da kawin. sebb ari2 dok beli frameyasin. n bunga 2 buah. nak letak kat umah katayer. aku tertipu.. abg ni muke dia buat orang gentar je. garang nak mampus. dari first aku jumpe dia tegang je muke dia..polis upenyer.. baru tau tadik.

 masa nak bayar duit kakak 2 boleh dia kuarka sekepul duit rm50 yag bnyk glerk dari handbeg dia..!!! byk kot. dia kuar macam 2  je. gilo opo. orag kidnap duit baru tau. huhhu.duit dia lagi kalah dari tokey kedai asam sebelah aku ni.. kalah bos aku gak k! ishzx2 dahsytt2... aku mintak sekepig dia xnak lak bagi. bongok x? hahahahah.. apapun kakak 2 mmg terbaik la. sebb apa? sebb selalu beli barang dari kedai aku. ahahahaha

dia tiggalkan barang dulu sebb nak masuk ecnsave.  punyer la lame kami tunggu dia kuar ecnsave. enta apa ler dia dok cari dalm ecnsave 2. kami da pacak tiang nak tebar kemah baru dia datng. pastu aku xlupe promote songkok n sampin. muke akak 2 terkejut je dgr ada sampin ada songkok kat cni. kelako glerk.. pastu korang tau apa abg 2 jerit dari jauh? " spender xdak jual ke dik?" hahahahaha. bengong sungguh. hahahahaha..

mak aku lak xdak keje. datg ecnsave kul6 sibuk kata nak jadi jurujual tok sehari. sejm nak 25 ringgit. bnyk cantik. hahaha . xdak sape pun nak amek mak aku. hahahaha.. akhirnyer dia kena beli barang dari akunyer kedai. weeeeeeee. itu yang terbaik. sebb ari.2 macam ni sale xbnyk woo. kirenyer mak aku membantu gak la. hihihi

oh lupe.. aku ada la wat tempahan tok sorang budak tolak troli ni.. nama dia ngan awek dia. smalam ke tadi dia xlash ngan awek dia.. ada ke patot dia g BAKAR nama dari felt yang aku buat tok dia 2????????? penat glerk kot aku jait. dia g bakar. hampagas. kot iye pun nak bakar, bakar la nama pompuan 2 je. nama dia xyah la bakar. ni x bakar 2 2 depan pompuan 2.. budak ni ada iras2 perangai aku. bakar benda 2 depan2 muke dia, baru puas ati beb. bakar belakang2 apa barang?  hati je terbakar. tapi belum tentu puas.. nasib bek la dia bayo benda 2. kalo aku buat free tok dia mau gk aku ketuk otak dia sebb bakar apa aku buat hahahah.

sabar la dik. cinta 2 dusta je. mainan dunia je. bile sayang macam 2 sanggup buat. macam2 cakp. tapi bile da xcinta? macam2 alasan bagi nak mitak clash. hehehe. adat der. no worry la .ingt satu je ' wat u give u get back punyer la'..

eck aku kerja berkeseorangan. apalah yang akan terjadi?

No comments:

Post a Comment