Thursday 23 June 2011

gaji masuk sales xhebat pun

JANGAN KAU PANDANG BIBIR YANG MANIS.. KERNA ITU BISA MENGHANCURKAN~

setiap kata2 manis yag lahir dari bibir yang cantik bukannyer semua boleh dipercayai.. kadang2 itu mmbinasakan =p

nape plak aku dok cakp menda ni? i have no idea bout this. hehehhe

tadi akak ruby dok col abe tudung depn ni. lalu dia pun nak bercakp ngan aku. dok duduk jauh pun cibuk tanya target da capai lum. kelako glerk k.. hahahah

aku dapt tau arini gaji masuk. gaji termsuk awal plak. boleh x bos aku masukkn gaji aku terawal gak? heheh hari 2 bos ada gak tnaya nak ke saya bagi advanced gaji? smpena nak beli adiah ari bapa. xyah la bos. hahahah.. walaupun gaji kerajaan da masuk tapiii sales tetap ckit .. xpe la tunggu eck lusa atau tulat.

tadi aku ada jual plaster. glerk ah. satu kotak rm18. kat farmasi rm 9 je kot. rasa bersalah glerk kat akak 2. huhuhu..tapi nak wat cam mana? da bos kata 18 kan? huhhu..

aku lepas ni xley pakai suar jean da g keje. suar aku londeh macam nak tercabut. pastu nmpk tayar spare part lak 2 kalo suar da londeh. haih kecian la ko suar jean. jgn nangis k. ada sape nak sedekahkan suar jean kat aku? hihihihi..

arini gak aku dapt makan free. akak restore bagi. ada lebih hahahahahahhaha.. aku bz ngaco orang je arini. semua orang aku kaco hihihi..

k la aku nak meraikan malaysia meng dengan makan nugget adik aku masak. daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment