Wednesday 22 June 2011

minda aku berpk pasal KAHWIN

SEPATOTNYER jam sekarang aku sedang tido. well eck kan nak keje. pastu tadi aku sibuk dok cakp aku penat kn? tapi tetibe aku terpk.. dan aku terus berpk.. kemudian makin terus menerus memikirkan nyer... persoalan aku:

MACAM MANA ORANG YANG MASIH BELAJA BOLEH BERKAHWIN? lagi2 yang masih tahun 1 tahun 2 belaja.. macam mana bleh berkahwin? xsusah ke? 

FINE.. dont talk 2 me bout JODOH. already know bout that. ketentuan Allah kan. but anything else?

xke susah nak habiskan masa tok belaja? nak bahagikan masa tok suami? kalo termengandung? nak ngandung lak.. pastu? lahirkan anak lak.. da ada ank? nak bahagi masa tok ank lak? macam mana orang boleh buat ek? xsusah ke? kepala aku masih berpk pk.. aku jadik pelik gak kadang2. macam mna orang yang dakawin boleh tempuh benda2 ni..

APA DORANG PK ek? boleh x aku selami perasaan dorang2 ni.. apa dorang pk.. aku nak selidik hati sanubari dorang. aku nak suluh ngan lampu suluh. mmg itu bukan dosa.. of course beb. itu pahala lagi. nikah dan kahwin. buat benda baik.. tapi perasaan INQUIRI aku sangt kuat sekarang ni.. emmmm

semua benda pun depend on individu dak? kalo dia rasa dia bleh maka dia kawin la.. betol ke? idea? emmmm still xdapt bayngan n hakikat..

yang muda2 da kawin... nnti xke bosan kalo da lama sangt kawin? PEMIKIRAN APAKAH INI ILI NADIRAH?

KEPADA STUDENT YANG DA KAWIN.. BAKAL KAHWIN.. GOOD LUCK BRO SIS. ALL D BEST! BARAKALLAH!

OH KEJAPPPPPP!!

aku nak cite CKIT. aku geli dgn orang yang nak kawin dok cite2 kat fb "biasa lah lagi 14 15 17 hari nak kawin". bla bla bla. menunjuk dia da nak SANGT kawin.. doa nak kawin n nikah beria2 bagitau orang .. ahh annoying glerk bro sis. moga aku dijauhkan. 4 u mayb la menda 2 xmenggelikn. kau excited overdose. for others? euwwww. annoying. for me la... orang lain not sure lak. hehehe.. aku allergic. moga aku dijauhkan. aku xley cakp orang nnti aku kena.. nauzubillah~


SELAMAT KAWIN SEMUA! SEBELUM KAWIN NIKAH DULU K! HALALKAN YANG HARAM =)

No comments:

Post a Comment