Sunday 19 June 2011

hepi father day 19/6/11

sayu. hati ini makin sayuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ i dont like this feelin. saya xsuke teringt awak. aptah lagi merindu? pg la jauh2 rindu. pg la. dont let me c u. nak ingt apa orang y xpenh kisahkan kite? dia seng ati bergumbire kt sane. entah2 da ada pengganti pun. yang ati nak rindu2 asal? pang karang hati ni. nak? xnak kan?jangan merindu k! aku yang sedang menghadapi sakit jiwa.. aku xkisah nak tulis menda ni kat cni. sebb aku tau dia xkan baca =)


nak g keje tangan aku yang luke semalm kena bucu file. tajam. pastu berdarah kembali. adoiiii. meleleh2 darah lagik. pg keje pun lambt pasal menda ni. huhuhh. teruk gak luke aku ni. patot nyer kena jait ni. poyo x? hahahaha

tengahari aku g kenduri sat kat dewan. weih ingt au ponteng keje ke? aku mesti la ad awaktu rehat aku. cume selama ni xpenh gne je. yang xdak waktu rehat jgn sibuk2 k. aku ak rehat sekati aku la ak g mana pun. jgn la persoal. yang dia 2 g jalan sane sni  je mas akeje xpe lak? huhuhuhuh..lupe cite semalam da orang tampar aku. mmg la dia xsegaja. tapi hormat la orang ckit. sakit dol. aku tua dari ko kot. xdak hormat. cakpngan aku pun kadang2 maacam siot. macma dia bagus je. tapi aku sabar. aku malas nak cite panjang. tadi lak kena libas dengan kain lap. bucuk kot kain 2 .agk2 la. sakit xyah cakp la. hormat la orang ckit. aku xsuke orang xreti hormat orang lain. series dont like. huhhuhu stop XOXO

ari ni father day .. aku bagi agr2 buah tok ayah aku weeeeeeeeeeeeeeeeeeee... n in d same time untuk kakak nurse yang nak g QATAR 2. licin abes aku nyer agr2 dorang makan. aku bawka je. makan x. mlas la. umah aku bnyk lagi hehehe. n cari2 adiah tok abah.. apa nak bagi niiiiiiiiiiiiiiii.. penin pk. ingt nak bagi tasbih.. dari kayu koka.. orang kata khasiat kayu koka ni bayk. macam2.. nak beli dari kakak nurse. bujet la. sekali tgk dia macam da merekah tau... xcantik. so xjadik la beliii. so aku pun pk nak bagi cincin. cincin bapak aku da ada bnyk.. lalu pk lagi. dompet2222.. ok aku pun mendapt idea. aku amek 3 dompet. buat tunjuk kat bapak aku. pilih la mana dia nak. pinjam dari orang depan. hahahahahaha.. salah satu dari dompet 2 aku balut. bua present. nnti da bukak aku suh la dia pilih hahahaha. bengong kan? da la aku amek sisa2 pembalut  bos aku. bos au bagi ayh dia hanpne.. dia kata handpne ayah dia da lama. so dia pun belikan la yang baru... bagus bos aku. kebetula eck birthday ayah dia.. besyer dapt anpne . xdak sape ke nak bagi anpne? hehe bagus gak hari bapa ni.. ada india beli kat aku frame air terjun. alhamdulillah. nak bagi present kat ayah dia. wan marah tol ngan orang india ni smapai muke dia jadik merah glerkkkkkkkk.... haha kelako glerk aku tgk muke dia kemerah merahan aahahhahahaa...

arini encik khairul abg kedai asam sebelah asik kacau aku je. kenyit2 mata la. rasa nak sepakkkkkkkkkkkkkkkk je muke dia. suke sangt kaco aku. pastu panggil aku tel tel.. aku cakp la"apa ni panggil orang tel2. xdak nama lain ke?" lepas tu dia ikut aku dia panggil yang yang yang.. rasa nak terajangggggggggggggggggggggggggggggggggggggg jer. awek dia ada depan mata pun sibuk nak kaco aku. aku tau la aku cmel macam era fazira.. huh. ari 2 sibuk kata nak belnja nasi ayam gemas. xbelanja2 pun. hampagas tol.. da la bawak fitnahhhh pasal aku kat bosss. entah apa la dia cakp ngan bos aku. sabau je la. nasib bek dia kawan bos. pakwe kak ila 2. kalo x aku da lekuk da.. kak ila 2 d ajadik cam kawan aku gak. kami asek bercerita je... macam2 ler dia dok cite.. dia baek. orang penang. heehe

oh kedai sebelh ni ada la sorang kakak ni masuk keje. cian akak ni. laki dia tinggalkan dia da almost 8 years, xdak nafkah. g ngan pompuan lain. xpedulik ank2. duit pun xdak . cian glerk. smapaikan nak makan pun xdak duit k. huhuh sedih woooo.. aku dgr cite macam aku nak nagis la plak. ape laki n jahat sangt. apa la salah akak 2. kalo yer pun bertanggung jawab la ckit. moga semua ni xterjadi pada aku. aku xtabah. aku hanya pandai berpure2 tabah =)

abg jeruk bagi la wang ckit buat bekalan akk 2. dia xley tgk orang susah. sebb dia penah idup susah. muke je macam singa. tapi ati dia baek jugak kadang2. KADNG2 je. dia suke bnyk merepek ngan kedai aku. kalo nak beli meda semua mesti nak ada resit. xkire la berapapun arge barang 2. resit aku semua abes kat dia ni la. hadoiihhh,..

 k la aku nak tido malam ni. eck ak kena jait. buat felt. nak kena  uruskan jpa punyer hal lagi. macam2 huhuhuh.. all d best ili. cuti yang xbape nak cuti. macam 2 la rutin aku. huuhu. selamt malam smuaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment