Tuesday 28 June 2011

opening day TENTEN jahat~

arini keje separuh hari~ masuk kul 2. hari ni gak tenten bukak. da macam ribut da aku tgk kwasan tenten2. aku sempat gak ah g ten ten 2. pening pale msuk. bnyk sagt barang. huhuhuhu.. bnyk gak menda dijual d tenten. sejadah kopiah songkok pun ada jual k. abes jualan aku cm ni. tadi mmg da teruk glerk da. sebb semua orang dok g tentennn. xdak sape g ecnsave. huhuhuhuh. nak bayo gaji aku tambh tapak pun xlepas weih. termenung bos aku memikirkan huhuhuhu..

semalam kan aku wat agr2 choc plus apa ntah 2. arini aku bawak la g tempat keje. abes orang makan wooooooooooo. gumbire ati aku.orang kata sedap lak 2. malu.... ada yang siap kata cam ni akak cuti je la. mesti ada agar2 sedap tok kiteorang. bnyk cantik hahaha .aku potong2 aku letak dalm bekas warne warni.. comel glerk bekas 2 k. aku baru belik kat kedai rm2. ni la dieeeeeeeeeeee... ada tempat nak letak straw lagik. comel2 sangt2. 

tadaaaaaaa ni la bekas aku belik 2. comeykan?
bos datang. wana dok cakp2 la ngan bos pasal sampai bile kedai bukak tok cuti raya. bla bla bla bla... pastu wana bukk la cite kata dia keje hanya samapi puasa. bos muke da lain macam. ahahaha.. aku pun cakp la aku pun lbih kurag wana. lagi la bos termenung panjg.. boleh dia cakp saya doakan ili dan wana xsambung belaja. sekati dia jeeeeeeeee. chit. hahaha. aku tanya la dia kenapa dia datg kedai arini. bukan bawak barang papepun. dia cakp xdak keje kat umah. dia datng la. hehe. dia nak kawin da k.. 23 julai. same tarikh ngan mak aku nak buat kenduri tahlil. hohohohoho.. jadi aku pun suruh la bos tangguhkan dia punyer kawen. bengong x? hahhaaha.. aku rasa bos ni kawen dgn bekas pekerja dia gak ni. ayah dia pun kawin ngan pekerja dia. ishzx2. jap lagik adik dia pun kawin ngan pekerja. kite tengok je la. muahhaaha

oklah berakhir sudah cerita hari ini. kite bersambung eckkk. doakn sale aku lebih seratus eck k. da jahanam sale hari ni. mak kau yag kena belik tok tiggikan sale. ahahaha

No comments:

Post a Comment