Friday 24 June 2011

dua mnjadi satu?

aku xdak mood nak keje tengahari buta tadi. mak aku nak g gombak. eck ley terus hanto adik aku g klang. mereka angkot sekali kad astro bawak g gombk...da la malam ni MAHARAJA LAWAK FINAL. aku nak tgk live kot. tension sungguh eh. sampai xley nak bercakp ngan orang. muke macam bengong. n menangis. n makn macam orang glerk hahahaha bengong kan? hahahah .. aku geram sangt. aku xley marah orang aku nangis la. hahahahaha.. lepas 2 petang2 ckit da elok. hihihihi...tapi malm ni tension balik. duk sorang umah sambil termenung . patot aku ngah tgk maharaja lawak ni. BENCI!

emm lantak la maharaja lawak 2.

tadi bos aku datng membawa berita yang agk mengejutkan. dia duduk depan aku nak cakp. "SAYA SEWA SATU TAPAK JE SEKARANG" gilo gilo. DIA NAK TUTUPP satu tapak lagi n squeezekan barang2 dia yang berlambk 2 dalm satu tapak. gilooooooooooooooo ini kegiloaannnnnnnnnnnnnn..barang dia sangt banyak kot. n mayb frame2 daxdak lepas ni. apa nak dikato? berserah sahaja . weeeeeeeeeeeeeeee.. aku paham la kenapa dia nak tutup. sebb sale da makin teruk. apa lah batang kali ni. hihihhih... sewa setapak 1800. dua tapak 3600. tiap hari kena bayo rm120 tok tapak. pekerja rm60. da 180. blum masuk lagi insentif n commesion kiteorang kalo jual barang. gilo gilo. sales pun dapt lebih kurang 2 3 ratus je. mau gak bankrap bos aku. tapi bos aku ni bkn satu kedai kat batang kali ni je dia ada. dekat puncak alam. dekat saujana utama. dekat manjung. dekat kelantan. amek semua. bnyk x? hihihi.. tapi kalo tempt kecik sagt cam mna aku n wana nak duduk. ? oh oh oh. macam mna? lantok ler.. pk taun depn. lalalala

bos kata ari senin ni nak arrange tapk. AKU CUTI k. bos muke gaye macam nak suh aku tunda cuti. apakah? no no no. aku puyer kawan seperti izzati n cik fa nak datng jauh2 berlepak di rumah aku. mana ley aku x cuti. nasib bek bos paham. muhahahaha. cian la c wana kena arrange tempat 2 ngan bos . tahniah wana. bersabarla hahaha... nape aku gelak kan orang? ini tidak baik same sekali hihihihi..

oh luper taadik orang JPA col. dia cakp dik email adik bagi 2 xnmpk la. kelabu je. huhuhuhu. jadi aku mmg kena pos ler hihihii..

 k la ku nak mandi manda bersama kitkat. take care semua! byeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment