Thursday 28 July 2011

sticky, kuda n bola!!!!!!!!!!

semalm saya tido 4.30pagi. arini bngun kul 8 ah gak. takjub dgn diri sendiri wooooo.. datng ccni terus g makan kat taqwa..pastu?ajk peah makan papa john. tapi papa john sakit so xjadik makan. lalu peah megajak aku ke OU. di ou kami makan pizaaaaaaaaaaa.. saya order sennsasi delight + meatball. gilo. akhirnyer xbes.. bawa pulang ke rumah . muahahha. pastu kami melawat kedai STICKy. kedai ni unik glerk. bkn apa. dia tnjuk macam mana dia dok buat gulee22. gule2 2 dia buat berlapis2 n beso k!!!! pastu entah dia letak d mesin n potong menda 2 jadik kecik2. pastu dia ketok2 ketok2 lagi jadik kecikk. pastu masuk dalm balng kecik. sebalng kecik arger berbelas2 wooooooooooooooooooo. mahal siot. terkejot aku. aku ngah peah memngambil  langkah bijak dgn makan sample je. 2 kali kot g kedai 2 makan sample. amek sample bnyk lak 2 ahahah... pastu ada macam gule2 da nak abes dia xdapt nak buat jadik kecik2 dia beso2 buat. yang last2. so dia jual arge beso glerk 2 dalm rm5. aku tanya la macam mana nak makan.. tau cam mana? ko kena ketuk ngan hammer. baru ley makan. hahaha tadi peah nyaris2 nak belik . naseb bek xbeli. sebb kureng sedap.. yang grape punyer sedap.. nyami nyami..xdapt aku bayangkan kalo peah beli gule2 beso nak mampus 2 n bile nak makan kena ketuk ngan hammer or lesung. OMG. cant believe it. hahahaha..tapi gule2 ni sebbkan lelangit aku kesat. xsukeeeeeee

korang g la carik kedai sticky ni. hihihi

taadaaaa

balik2 lak peah dok popek popek bercerita. tetibe kt mrr2 ada jem woo.. ingt apa la menda nyer. upenyer?ada kuda tgh2 jalan 2 haaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku pun dok pahe npe ad kuda tgh jalan. cantik k kuda 2. lebt rmbut dia. macma mana kuda ley ada kat tengah jalan? jatuh dari lngit ke??????? ke lori xsedar kuda dia jatuh. kalo kuda jatuh mesti la kuda 2 akn ptah kki kn? tpi dia xmengerang pun. uishzx bantai tetibe kuda ni buat larian pecut kat jalan raya xke huru hara satu mrr2 . huhu. tidak lama kmudin mpk la plak JPA bawak van. apkh JPA ini? jpa mesti la nk p tgk kudakn? xkan la ambuln nk tgk kuda? betol x telahn ku? hihihi.. tapi macma mna di nak bawak kuda 2 naik van? penin gak aku nak pk.

kuda 2 cam ni la. cume rmbut dia brownn badn ad atompok brown ckit. comel woooo


ok aku da penin jadik detektif conan dari semalm. take cre.. nak tgk bola ni. aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mati la kau singa. tpi jap lagi ku lari la. sakit jiwa hhahaha

maju terus!!! malaysia ku!!

No comments:

Post a Comment