Friday 29 July 2011

duit gaji aku bakal abes~

"tidak tergoyang keimanan ini sayang. walau selautan kasih yang engkau janjikan kepadaku itu tidak ikhlas.. "

emm lirik ni sangt mnyentuh jiwa. ada relate ngan aku ckit kot. hehhe.. susah bile kite ni da cinte dan sayangkan seseorang. lagi2 yang setia cam aku ni. haahahaha.. susah nak melupakan.. susah dan susah dan susah.. apa tajuk lagu ni? kala bulan mengambang? heheh by ukays 

"ingin ku ketepikn rasa cnta kepada seseorang kerna bimbing hilangnya setia bile idup aku dah lagi xbermakne"

emmm boleh jadik? serik? emm xtau. angguk2 geleng2 tunduk2 ikut tunjuk =)

asal aku layan glerk lagu ni? saje =)


arini aku berjaya membel imini mesin jait yang sangt cute. comel sangt k. suke suke suke =)
aku jumpe gambo ni kat tenet hhee
pastu aku beli nutrimeal. buat sahur masa bulan pose ni. bujet sahur hhahaha... xpe bekalan. sebelum beli kena tanya tarikh expired. bkn apa. aku ni xley dpercayai ckit bab2 ni. beli beli tapi xmakan2. da bnyk kes da harte makanan aku expired. nutrimeal y hari2 kak gee bagi pun aku baru abeskan sebulan lepas. da hmpir setaun baaru abes. tahniah ili =)

mesti ada tertanya2 apa 2 nutri meal kan? makanan bijirin. rasa dia sedap woooo.. pastu kekadang akan rasa kenyang. sape 2nak diet sesuai gak makan menda ni=)


semua menda aku belikan? emm bakal abes la gaji aku y ckit ni hahahaha

No comments:

Post a Comment