Tuesday 19 July 2011

macam2 orang macam2 perangai =)

semua orang kat econsave ni nak bergado2 . gado sne gado cni. tumbuk sane tumbuk cni. team masing2 pun nak bergadoh. saleha2.pastu bnyk lak versi cerita 2. katanyer 2 la.kataanyer pasal pakaian pompuan 2 pakai seksi sangt la. ada lak kata laki 2 nak mintak skandal ngan pompuan 2. pastu pakwe dia tau. gado2. pastu ada lak kat pasal menda kecik nak isi borang la. adalak kata pasal rebut pelanggan la. penin aku penin. aku tgk muke pompuan 2mmg loghat pun. dia punyer pakaian? masya Allah.seksi glerk. xsesuai lansung nak pakai kat ensave.  MOGA AKU DJAUHKAN dari semua ni.  amin.. dia dok xabes2 menengking laki 2. cari gado. kuat glerk. wat malu je. huhuhu. siap buat muke kat laki 2. laki 2 macam keja pompuan 2. nak lempang agknyer. pstu laki lagi sorang tahan. huhuhu. pastu dia ngadu kat bos beso dia. bla bla bla. laki 2 pun angkat kaki balik. sekali tgk laki 2 datng blik. 3 orang belasah laki 2. da la ank dia ada kat ctu. bapaknyer kena belasah. sampai cermi mata jatuh2 ke lantai. pastu pacik cleaner leraikn. entah laa. eck xdak la jadik pape. malas nak tgk. 

itu baru cerita pasal gado td? pasal gado semalam lak? laki kedai andpne 2 mmg baran. asek nak gado je. bile orang beli barang rosak dari dia(secnd hand) macam2 la gadonye. asek2 dia gado asek2 dia gado. tadik orang da bes gado dia sibuk tanya mana gado mana. saya mau tgk.  dia sibuk nak tgk orang gado. nnti dia gado aku suh orang ramai tgk hahahaha.

kes menipu? usah cakp la. macam2 halllllllll. ada je kes nak nipuneyr. aku pun xpaham nape orang suke nipu? KENAPA?????? moga aku dijauhkan. pasal hal keluarga dok nipu orang. kata bapk keje lawyer la mak doctr la. padahal xdka pun. kata bawak vios la..itu baru sorang. sorang lagik dok nipu kate pakwe keje ni la . itu la ini la. ngan orang lain cakp lak pakwe dia keje itu la ini la. cerita da macma cerita novel. xpaham aku. 

kes suke meminjam duit orang? itu pun jadi hal. dok gado2 la kata orang 2 sebar kes dia nak pinjm rm3 la. bla bla bla. bnyk sagt masalh. pastu nak gado. masalhnyer sorang 2 umo da 40 an sorng 2 la baru 19. adoiiii itu pun nak jadik hal beso. ini la masalhnyer. masalh tol. sebb kat cni banyk pembawa mulut gak. XOXO. hee. dapt je satu cite? abes la satu ecnsave digaring nyer. aku tolong dgr je. hahah tapi tadi bos cakp aku ni da boleh jadi penyampai berita tv3 tok bergoosip. cakp xbenti2 ngan dia. bkn pe. nak cover line. sebb tadik kitaorng ngah XOXO pastu bos dari jauh datng. budak2 lain da sound bos datng. kitorang apa lagik larik la masuk kedai. hahahahaha.. nak cover line cakp la pasal orang gado. bos kata pandai ye kamu. hahaah

lagi satu kes paling beso. XSOLAT. boleh dikire dgn jari kaki berapa orang je yag g solat. aku xdak la cakp aku bagus sangt. tapi nmpk kot budak2 ni ramai xsolat. xsegan ke? berpegang pada apa 2? nak je aku sound. tapi aku xsampai ati. aku ingt nak pasang lagu nasyid spohon kayu daunyer rimbun 2 kuat2 la. bio semua orang dgr. huhuh.. apa nak jadikkk. moga aku dikuatkan iman tok lebih rajin menunaikan solat. amin. 


apapun arini aku makn bnyk sangt buah!!! gumbira k. mule2 makan jambu air. aku jadik mangsa kena potong jambu. budak2 2 bagi alasan dorag xbek ngan akak kedai makan. aku bek aku la g mintak pisau n pinggan tok potong. aduhai. mangsa keadaan aku ni. xpe la. yag penting jambu air itu sangt manis.sedap. lepas 2 aku diberi makan buah nona lak. xpenah makan wooooooo buah nona ni. sedap glerk bile aku makn. nyamii nyamii.. pastu? adaorang bagi buah manggis lakkkkkkkkkkkkkkkkkk.. bantai ili bantai la. arini ari makn buah sedunia, hihihihihi.. eck2 da xdk da.. k la tim 2 sleep sleep sleep.. nak melegakn ati aku yang sedang gundh memikirkan akn dicampak ke hospital mana. UIA da tau da dapt state mana. huhuhuhu. bile uitm nak dapt? huhuhu

No comments:

Post a Comment