Thursday 14 July 2011

durian dn ili nadirah

arini balik darik kje aku rasa mcm perot aku memerlukn mkananan.. lalu aaku pun menziarahi la kedai mamak depan ni.magi goreng 1!he he. pastu aku teringt kedai cina ni ada jual DURIAN. OMG. cnnot stand la. aku bkn ada duit pun nk beli durian. kt tgn ada rm3 kat beg ada singit lagi. aku tanya la uncle cina 2 kire cm mne.dia kata ikot bijik. ada satu biji durian beso woo. berkembr kte uncle 2. uncle kte rm6 sebijik. oh no.aku ada rm4 je.lalu ak bertnyee uncle ada x durian arge rm4? hahaha. uncle 2 kata ada . dia pun crik la sebijik durian tok aku.aku suh dia potg tgk isi baik x.mmg kuning la.pastu aku ckp uncle bgi free stu durian kecik la same saye. hahaha.mmg xtau malukn? hahah. uncle 2 ckp boleh kkkkkkk. hahaha. lupe plk. ada customer lain tego aku ckp wah mau durian rm4 1 jeke?haha. aku pedulik apaaa. hahah.aku bg la alasan ni je duit ada.xrncg nk beli tetibe nmpk. kt umh ada duit la.yoyo glerk. hahaha.akhirnyer aku bwk blik umh sebijik durian sederhana n 1 kecik gilo. tp wa caya la same buah2 ssedp siottt. xcukup k.aaku kngsi ngn mk aku durian 2. bpk aku xnk mkn. tkut gout dia mnjd2.ada kena mengena x? hahaha. durian y comel 2 keck glerk. tp isi mcm padat satu durian. hehe. mk aku ckp eck boleh beli lg. mk aku ckp kmu bwk la rm10. kte ler 2 je duit kmu ada. nnti dia tgk kmu kecian dia bg la free lagi. hahaha

ok cite pasal mse kje lak.. aku sorg arini. weeee . sori gmbo maskod marry brown xley upload. kat rkanku y cuti itu hihi.aku arini bnyk kli glerk g tnds. xbetol aku rse pundi terkucil aku. pent wooo g tnds. blik ttnds budk2 ni bertempiaran lari dptkn aku. ckp kwn aku dtg.aku ingt sape la. upenyer? apa lg? maskod marry brown la. hampagas tol.gatal tol maskod 2 nk peluk2 orang bhai chit..ada siap terjerit2, minh asam sebelah ni. hehe.

lepas ni bye bye minh asam. minh kasut. minh tdung. minh andpneee. lagi beberapa hari nk blhhh.. woho

No comments:

Post a Comment