Sunday 3 July 2011

~kasut baru =)

hehehehe.. hhehehe. semalam cuti buat entry. xdk pape aku nak tulis. arini ada bnyk menda nak tulis. aku beli kasut kat XES arge rm11. hahaaahaa.. murah x? 2 pasang rm22.80 je tau. aku kngsi ngan rakan sekerja aku. sorng sepasang.. kasut tok pg keje kt sepital nnti. hahaha. persediaan awal. nak belik semua sekaligus xdak duit kan? so beli la ckit2. sama la gak macma orang nak bersalin. kena beli persipan ckit xkit xkit.. lama2 jadi byk la. xsusah nti =)

ari ni gak aku beli collagen. aku nak wat gapo ngan collagen 2? saje je nak jadikan supplement aku. aku ni kan badan da macam umo lime puluh taun. so mesti collage aku da kurang. so aku pun amek collagen. =).. mak datng bwak burger petang tadik. terbaik la bugerrrrrrrr.. mmg sedap. cume xdak red bean dalm dia. korang penah makan x burger dalm dia letak red bean? terbaik wa cakp same lu der... pastu aku kiant kat kedai jamu sendiri..g beli set bersalin kat kedai jamu lagi satu.nak wat cam mna. ka kedi aku xdakset bersalin jamu makdara.. so terpkse beli ka kedai lain.dalm ecnsave ni ada 3 kedai jamu. bnyk kan? huhuhu.2 salah satu sebb sale ckit woooo.. persaingan amt senget. kedai belakang 2 macma nak jual kedai dia da. xtau la tol x. tapi ari2 dia nak jual ngan bos aku. huhuhu. ye la untung xbnyk sangtkan? sape nak huhuhu..

semingu sekali je la jawabnyer aku dapt insentif dari sales. ada kebarangkalian tinggi ni. atau mayb gak xdapt lansung? sebb sales makin lama makin merosot. lagi2 sekarang tesco bukit beruntug da bukak. aiyo aiyo. 

k la da peant merepek. bnyk lagi nak cite. tapi malas. daaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment