Monday 4 July 2011

seharian berjalan =)

arini cuti pagi2 da kuar umah batang kali n g gombk.sampai je  mak aku da ajk g diy. beli adiah baby.. klien dia bersalin.. alah yang beli jamu mak dara set bersalin 2la.. 2 in 1. hehehhe.. banyk barang comel took baby. bagi budak kecik 2 selimut lembut n stokin warne kuninag. cmel sangt222..pastu mak aku kata xcukup. nak bagi tabung gambo arimau. apakah??? budak 2 kecik lagi mak aku nak beli tabung. aku da gelak glerk da. hahahaha..mak aku cover kta alah mak dia ley simpan duit dalm tabung ni tok dia. hihihihihi 

aku mintak mak aku anto g lrt. mak aku tanya g ngan sape. tentulah sorang2. orng yang lonely kannnn =) bapaku kata jngn g kl. sebb bersih2 ni. nak bersih apanyer abah. orang smue kejeee.. xkan nak mintak cuti semata2 nk bersih.. macam2. hehehe. tapi. aku tetap g gak. weeeeeeee. aku g jalan tar. jalan tar oo jlan tar. aku terbelik tudung mahal. bk seng aku nak terbeli menda mahal. 2 kali lak 2. huhuhuhuhu.. bkn mahal bnyk pn. rm2 x 2= rm4 hihihihi. aku dabelik tudung sarung saiz l kat kedai depan tudung ecn save.. rm12.fine laaaaa.. pastu g jalan tar tadik. aku jumpe tudung 2 lagik. warne coklat lak k. emm macm nak belik. dia taruk rm18. kurang rm15. aku cakp la aku beli rm12. so dapt 12. amek je la kan. bkn senng nak dpt TUDUNG MURAH. sekali aku g la MUAZ textile. perghhhhhhhhhhhhhh berbulu hatiiiii. arge rm 9.80. aku da rugi rm2.20. walaupun bkn bnyk sangt tapi tetap wangkan? =) kat ctu aku belik satu lagi tudug cotton. saiz L gak. comel. rm9.80... 

aku meneruskan prjalanan dan berjaya membeli tudung bawal 5 pasang. kau gile ke apa ili? dahsyt kan? aku mmg da carik tudung 2 lama glerkkkkkkkkkk. sekali nmpk. murh . belik laaaaaaaa. hihhi.. x ke da beratus duit aku bes rini? haiyoma haiyopaaaa... n aku meneruskan lagi perjalanan memasuk segenap kedai n lorog2 lurus d jalan tar itu.. dan membeli dan membeli dan membli.. n berasa nak terkucil...huhuhu.. d manakah kau tandas????? d mana?? sogo da la jauh lagik.. adoi

sekali aku nampk a n w daaaaaaaaaaaaaaaaa.. xley wat pape la. nafsu nak float meningkat2 n perasaan nak terkucil pun meningkat..jadi aku pun berehat sebentr d a n w. masuk a n w. terigt la kenangan2 lama berputar2 d ingatan.. y should i remember that moment? no answer =) aku pun makan la menda yang disaran murah ari senin, aku tgk kat iklan murah. sekali aku kena rm12. patot rm9 je. wonder pet glerk. malas nak pk. aku makan je.. =)

aku meneruskan perjalanan aku lagik. ohh nak membeli lagik. masuk kedai lagikkkkkkkkk... n novel!!!!!! mmg niat nak beli da lama dalm ati aku.nak beli yag ct rosmizah punyer. 7 hari n apa nth. kasih suci n lain2. XDAK STOK K. STOK DA ABES!! panas tol jiwa aku ni. datg jauh2 nak belik novel xdk lkk. aku dok usha2 la novel norhayati berahim. tjuk sejam rm2.50. aku da terpk bkn2. kenapa la tajuk buku cam 2. aku usha lagi novel dia. banyak gak yang au lum baca. masalhnyer aku XTERTARIK tgk cover n sinopsis n tajuk cite dia. masalh glerk nak pilih. takut xbes. uhuhu. lalu aku pun merentap  novel 2 lagi yang aku minat. hlovate n shahidah. best tau nvel dorng. tapi hlovate ni ada gak kekdang bikin aku penin. xpaham sangt. sbb aku bkn dlm bidang yang dia cite 2. huhuhuhuhu. macm skate? emm mmg aku xtau la.. cite dia y aku xsuke rooftap rant huhuhuhu.

aku masuk kedai muaz textile lagi satu aku tgk la tudung yang aku beli kat muaz lagi satu kan. kat ctu rm8.90. apakahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. aku beli 9.80 tadik k. tension. rugi singgit. siggit duit ooo. =p.. macam mana 2 kedai muaz textile yang same boleh jual arge berlainana? wonder wonder.

masuk ke sogoo hanya untuk solat n tands of course =) xdak pape menarik kt ctu punnnnn... jadik aku segera2 keluar.. 

balikkul 5.10. aku pelik. kenapa kat masjid jamek xbnyk orang beli tiket ketapi? kenapa tunggu train pun xbnyk orang? kenapa dalm train pun xdak orang ni? peliknyer. biasa kul5 orang balik keje . berduyun2 orang huhuhu.. kenapa dan kenapa? dan kenapa??? balik bujet nak msuk duit ke rhb la. sekali nmpk bus. apa lagik. berlarik2 kambing la aku g kat bus. bus skarang hukum da wajib pakai touch n go go .. aku mana adaaaaaaaaaaaa.. sebb xsellu naik bus. hehheheh.. da keje je. duk batang kali lagik. nak naik bus apanyer dung. aku pun nak kena la membeli pas d ctu,. bus terpakse benti lama d perhentian kerna aku. duit aku xdapt masuk dalm mesin 2 tok beli passssssssssss.. 3 helai duit rm5 aku try masuk dalm mesin 2. semua rejecttttttttt. labih 20 kali gak la abg driver tolong. xdapt masuk gak. last2 abg driver kata xpayah bayo la. da germ sangt la 2. hhahahaha sekali budak belakang aku masuk duit nak belik pas gak. boleh plak!!!!! MESIN PUN BOIKOT AKU KE? murka sungguh...

pg ke paso. mmbeli buah buahan. nak tukar bateri anpne . bateri aku da jadik bongok. baru belik kot. huhuhu.. sekali uncle 2 xdak lakk. aku selalu dapt barang xelok dari dia tau. geram  sungguh ati ni. tapi npe aku belik kat dia? sebb aku xingt aku sellu dapt barang rosak dari dia. hahahaha.. OH AKU beli teddy bear lekat dalm jambangan bunga, xomel =)

mak aku amek kat busstop. tergelak dia tgk aku bawak barang bnyk glerk. pastu mak cakp nak g jj au2. tetibe jiwa aku panas. masa AF9 ada ritu xdka lak nak bawka aku g JJ. tapi AF da bes baru mak aku nak bawk =( sedih k. nak g JJ mak aku bawak kete merempit. dahsyt glerk.. semua nak terlajak semua nak terlanggar. runsing aku. aku ni da la penakut. hehehehehehe.. kat jj aku g bayo loan  rhb. aku tgk slip pelik je.. bkn pe. ritu rsanyer dalm 2 duit aku ada rm13. sekali tgk da xdak. kenapa? kenapa???? huhuhu.. rhb ni suke2 je ilangkan duit aku. tolak duit aku kan? aku saman kang. abes duit aku kalo masuk dalm rhb ni. macam2 cer huhuhu aku belik adiah kawin bos kat DIY, glas.. itu je paling murah. hahaha xkan la nak bagi mahal2. mana ada duit. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. uwawawa. sori la bos. hihihihi..

n pulang. nak makan hot roll xkesampaian la pulerrrr. sedapyer hot roll. =(

balik2 je terus g uptown damansara. g makan chicken chpoop c lanun 2. sedapnyer da lama xmakan. dapt gaji ni aku belanja ler mak ayh aku n akak n abg ipo aku.. bulan depn gji da ckit so xley belanja. hahaha. mak aku bising2 kata jauh.. asal aku xrasa jauh pu? ke aku ada masalh? hehehehe... nak carik parking? adoi satu hall. dgr bapak aku bebel.. penattttttt.. balik kami sesat. hooyeahhhh.. hihihi salah masuk lorong. nak wat cam naa hahaha

penat glerk. seharian xbenti2 berjalan. huhuh baru nak tido saat ini. penat penatt

No comments:

Post a Comment