Wednesday 27 July 2011

bile ili da jiwang

sejak semalam aku jadik seseorang y puitis. hahahaha. aku xdak sebb kenapa aku jdik macam ni. tapi rona2 dunia ni buat aku terpk n aku jadik cam ni..
antara yer :

1. aku hanya insan biasa. ada hati ada jiwa. ada perasaan. kadangkala ada suke ada duke. kerna aku normal. bkn terkeluar dari khatulistiwa. bkn termsuk dalm lautan afrika. aku normal. berpijak ats bumi dan tanah yang nyata =)

2. JGN KAWIN kalo rsa xley nak kawin.JGN KAWIN kalo rasa ko hanya bolh kawin ngan dia tapi xdapt msuk dalm keluarga dia.JGN KAWIN kalo ko rasa ko still nak keep sifat pntingkan diri ko 2.HANYA KAWIN bile da bersedia, bile da matang,bile da tau tanggungjawab, bile da reti tolak ansur.HANYA KAWIN bile akal lebih dahulu dari nafsu. bile ko da jadik seseorang y boleh idup ber2 dn tinggalkn zamn bdk2 ko 2 y pnuh dgn main2. KAWIN tu menuntut komitmen. menuntut tolak ansur . menuntut kesabaran y tinggi. sebb apa? sebb kau yang NAK KAWIN. bkn aku bkn orang lain~ adiezx

ni gak salah satu ayt yang aku suke. ni bkn semalm ni mingu2 lepas =)

dia nak carik yang terbaik.
yang dia rasa ley jadi isteri yang taat kat dia.
so dia nak memilih.
tanpe sedar dia 2 bkn perfect pun nak dapt y terbaik manepun.

No comments:

Post a Comment