Wednesday 6 July 2011

lalat =)

arini rakan skerja aku gilo. hahahaha. dia beria glrk amek pembaris nak pukul lalat! kena lak 2. xley blah. bngga glerk dia. hahaah.. bile tgk lalat kat lantai ngah mengeliat2 dia terus pukul2 lagi sambil kata"mati ko lalat mati ko" hahahahaha.. aku mmg da ketawa abes la. abes la pembaris 2 dgn isi dalmn lalat. ank kedai kakak rcafe ni suker la bawak masuk mulut pembaris 2. aabes la kalo dia masukkn kali ni. bakteria lalat bercambah dalm badan dia. glerk jahat kiteorang. tapi akhirnyer basuh gakkk.. pastu ada la lalat lagi sekor. kawan aku dok bising2. ko tgk kawan ko ni da mati. ko nak jgak jadi cma ni. meh meh. hahahahahahahha bengong glerk dia ari ni. macam2...

arini gak aku tau la satu cerita. pasal orang yang suke mnipu.. aku mmg pantang glerk sebenrnyer orang nipu2 ni. rasa ak taekwando je.. apa baeknyer 2 nipu? kalo kantoi? xke padan muke? sekrang da kantoi. ko ingt orang pecayo ko lagi ke? emm xdenyer laaaaaaaaaaaaaaa. orang dgr je ko cite tapi jgn arap orang pecaye. cakp ngan orang ni lain. cakp ngan orang 2 lain. cume ceritakan satu cerita je? yang sahih dan benar? susah sangt? manusia kan? macam2 perangai. patot orang menipu lidahnyer kena kerat. baru puas ati ckit.

emm lagi satu kuat mengadu? adoi jngn la jadik budak2 sagttt.. aku tau ko mmg budak2 tapi jgn la nak cite a to z kat bos. orang buat silap orang admit n cube baiki. yang ko dok cite kat bos. ckit2 ngadu. rakan sekerja ko 2 xdak lak nak ngadu2 kat bos macm2. ko 2 je. da la suke berjalan2 sane cni. rakan sekerja buat keje. ada rakan sekerja ngadu ka bos? cian akak 2. sabar la yer kak. budak kecik kan? emm


semenjak aku duk kat ecnsave ni bnyk sangt da aku buat dose. yela asek XOXO je keje. mana xnyer. bnyk sangt perangai2 ley tgk. bak kata rakan sekerja aku. aku duk ecnsave ni jadik jahat. hahahahhaha. dengan orang seksi nyerrrrrr. penat wow gossipppp. ni pun kak ruby xdak. kalo ada? emm lagi hebat la. dia ketua hahahaha..

telekung2 sape nak beli? weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. aku g bawak ke ecnsave tadik tok jualan. hehehe. ada ke orang nak? ada la 2 3 orang sob sob huhuhu 

walaupu xbnyk orang ari ni tapi aku tetap penattttttttttt. penattttttttttttttt.. semua orag tutup kedai 10minit awalwooo. sebb pelanggan xdak mana pun. buat pe tunggu lagi? hehehehehhee.. maleh eh nak tunggu.2 =) sbelum balik 2. aku g la lawa cafe. saje2. kata la eh telur je tinggal. pastu abg 2 kata. amek laaaa.. makan. cicah ngan cili. dari membazir. REJEKI WAK REJEKI!!  
aku xdak la nak sangt pun. tapi da dia beria bagi. amek gak la kan. pastu aku makn bersama kawan aku. xsedap. telur agk keras2. lari2 masuk ke ecnsave. bli roti. makn ngan roti hahahahahah

aku baru je lepas kopek bawang. hiris halia  bla bla bla. besok mak aku nak mask nasi lemakkkkkkk. suker glerk k. samabl kerang n sambal telur. terbaik woooooo. terbaikkkk.. 

No comments:

Post a Comment