Wednesday 13 July 2011

opening day MARRY BROWNN

"kalau cinta jangan kacau.. kalo sayang xperlu  marah.. kalau ikhlas xmintak berbalas..."

nape lirik ni diperdengarkan arini? sebb aku ngah tgk ana lu'lu sekrang!!!!!!!! best k!!!! sepupu rakan sekerja aku cakp aku cam ana lu'lu.. tapi aku masih tertanya2 kenapa.. ana lulu 2 comel cam aku kot? hahahaha pasan nyer aku. hahahahaha

arini bape hb? emm 13 kan? ok c MARRY BROWN bukak!!!! aku dari semalam da ketuk pintu marry brown 2 mintak nak amek kupon. dia pun bagi la aku kuupon. bnyk la gakkkkk.. kawan2 lain SEMUA MENUNGGU DEPAN ECONSAVE. xley blah tol laaaaaaaaaaaaaaaaa..bkn sorang 2 k. ada la 5 6 orang tunggu aku depan ecnsave.. hahaha. kelako glerk. dorang nak tgk aku ley dapt x kupon. pastu sorang2 hulur tangan nak kupon. hampeh... kemudian berturutan budak2 ni g marry brown mintak kupon. aku la penggerak nmpknyer hahahahhaha... dorang panggil aku maskod marry brown. siot tol. lagik2 bile ada patung maskod besoooooooooooo depan marry brown.. glerk beso. eck aku tangkp gambo dia k =)
ni la kembar xseiras aku hahaha


jadi bile marry brown da bukk apa jadik? apa lagikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk semua budak2 ni makan marrybrown la. satu set rm5. ada 2 set. nasilemak aym n air. satu lagi ayam kentang air. da kul 1 aku pun g la membeli marry brown  untuk aku dan rakan sekerja aku bersama dgn budak tudung depan ni. pastuuu ? aku g marry brown berturutan sebnyak 3KALI SETERUSNYER.. jumlah aku g arini 4 kali k. teman mak aku makan la... beli makanan tok orang laaaaaaa. entah pape je keje aku. nape aku jadik cam ni? mayb sebb aku nak hepikan diri kut... y? becoz.. BACA PERENGGAN DI BAWAH INI. PENTING. hehehhe

BOS aku datng. dia bawak khabar berita rupenyer pepagi bute ni.. lepas dia cakp dgn manager ensave dia pun datng berjumpe dgn kiteorang. dia macma nak cakp somethin. tapi dia macma xley cakp.. aku cakp la ngan dia wa bos. da pent da saya tunggu bos nak cakp ni.. pastu dia panggil wana. dia pun bercakp dgn kami. "bersempena dengan bersih ari2. saya akan membersihkan kedai ni. aku da blur glerk. tempat ni kotor sangt ke nak dibersih2." hahahaha. pastu aku baru teringt. nape bos? ada orang da nak tapak ni ke? upenyer xxxxxx. sales xmemberansangkan pun. xley nk cover la 2. xpe aku paham. maknenyer menjelang 27hb ni aku da jadi penganngur selamA sebulan. apa aku nak buat puasa2 duk kumah ni?bkn dapt duit pun. ligat aku dok pk nak niaga apa ni. idea2? aku ingt nak meniaga kat tapak pasar ramadhan la. aku ngah tanya budak depan ni bape arge tapak.. huhuhu..

xbujet lansungkan benda ni terjadik? nak wat cam mana da? kecian bos aku. kecian aku gak hahahhaha.. apalah malang nasib ku yang comel ini. hahahhaa.. watever. tapi kalo aku jadik bos aku tunggu sampai raya baru la nak tutup tapk. bkn pe raya 2 mesti la bnyk orang nak beli songkok. jubah n bla bla bla.. sekati bos laaa.. pastu bos suh aku jual tempat isi barang kaca 2. abes aku jaja la. sape nak belik sape nak belik. hahahha.. pastu kakak gAmogeN datng lak kat aku. aku dok tanya la dia nak belik x. sekali dia cakp dia pun nak tinggalkan tapak dia.. xmemberansangkan lansung. huhuhu.. pastu lagik. dia datng la ke tapak aku. bagi idea kongsi tapak. hehehe.. fine la. aku ckap akak col abg hapis. tnaya la sendirik. pastu bile dia nak balik dia tersengh2 cakp ngn aku nnti kiteorang akn transfer ke kedai dia. apakah? maknenyer bos aku da stuju ler 2 dka? tapi bos xcakp ngan aku algik. n lagik satu. mestila bos nak gne sorang je pekerja. jadi aku rasa ada wajarnyer au mengundur diri. xpe beralah 2 mayb yang terbaik. xdak rezeki dak? ada rezeki ada la aku dapt keje mana2. =).. pasti pakcik depan ni tau je kiteorang nak blah terus dia col pengurus ecnsave. mintak tapak depan kedai tudung dia ni. hampagas tol. xsabor2. heehe.. dia kat anak jual tudung la bla bla bla. bagus la. tok hari raya promotion. kayo wooooo.. orang mesti la nak membeli. kalau dia bukk tapak ni. mesti dia perlukan pekerja. xpe la amek la wana ni. aku xkesah. aku bkn hebat sangt pasal pakai2 tudung2 lilit ni. nnti aku ajo orang lilit smapai orang 2 terlilit2. hahahahha

oh aku luper berita paling hot hari ni!! adakecurian berlaku d ecnsave, memalukan orag pakai tudung je. yang mencrik 2 pakai tdg. aku rasa 2 cover je. dia xpakai tudung. bile mencurik dia pakai . huhuhu.. cerita nyer bermuler bile dia asek bawak masuk ecnsave beg besoo besoo. da 2 3 kali da. tapi kali ni cashier curiga. lalu repot kepada guard. guard menahan. pompuan2 nak larii. tapi guard telah disiku dari belakang. lalu terlepas dari pegangannnnnnnnnnnnn dan akhirnyer golllllllllllllllllllll.. maksud gol d ctu berjaya larikan diri. hehehe. budak 2 bukan alone. dia ada bodyguard dia. 2 orang. n yang tunggu kat luar pun ada. ini kecurian dirancang namanyer. hahahaha.. laki 2 dorang kat amuke ganas woooo. ansib bek aku xtgk. kalo x aku da jadik saksi hahahha

macam2 hal.. k la eck aku ni keje sorang. jadik aku kena tido dulu supaya eck aku xkelewatan. da la nak kena uruskan c pokemon surat tawaran SPA ni huhuhuhu. malammmmmmmm



No comments:

Post a Comment