Wednesday 27 July 2011

hari terakhir sebagai penjual jamu =)

"runawy aku menanti kmu everyday aku menanti dari monday tuesday wednesdy thursday"

awat lirik lagu ni tetibe muncul dalm benak aku?? sebab? semlm aku tgk c awie rafail ni kat FUH tv33. sedap gak suara dia. so lagu ni bermain2 di ingatan aku..

arini last day aku keje. 27 july 2011. ari yang agk indah bagi ak. sebb apa? ari ni sales dapt rm9 ratus lebih gak la. nice. xsangka2 lansung. alhamdulillah rezeki =) tapi BOS AKU LUPE BAGI INSENTIF SEBANYK rm15! HAILAH. sabar je la aku. huhuh.. so bos kat anak bnk in. yeke? moga2. hahaha. 15 pun duitt wooo. boleh mkan kfc woooooooooooo.. bos aku nak trasfer aku lagi sebulan ke puncak alam lak. kedia dia kat cane. xdak pekerja. aku? puncak alam again? i dont think so ler. punck alam 2 bukan nyer kawasannyer dekat2. kalo dia bagi kete ley la gak. muahahhahaha.

arini wana berjaya melakukan pengepauan terhadp abg yng jual kete toyota depan ni. suh belanja marry brown. aku apa lagikkkkkkkkk. setuju tnpa kata apa2 la. well wana pau da tentu aku yang kena belik hahaha. dia bagi rm30. macam2 aku belik. ye la aku kan bnyk kupon rm 5. jadik aku belik la 5 set rm5 n 2 set smile potato. hehehehe.. baru rm30 je. terkejut abg 2 tgk aku bawak balik bnyk makanan. hahaha. da dia bagi rm30 aku abeskan la rm30. xkan nak simpan wat knangan? =p. 

sebenarnye aku berpotensi nak mengepau abg cafe ni. sekali da dapt marry brown laaaaaa. xjdi nak pau abg cafe. semua orang aku paukan.. apakah kata2 aku? kiteorang da nak balik ni. da akhr ni. gaya cakp macma aku duk beribu batu dari batang kali ni sampai xg ecnsave. xdak maknenyer. eck lusa aku muncul la balik kat ecnsave ni. ahahha. ye la nak kena anto kuih raya lagi. nk kena anto itu ini dan itu dan ini dan itu dan ini..

mak aku telah berjaya membeli frme yang berarge rm160. tapi lepas diskaun glerk2 dapt rm90 je. hahahaha. 2 frame k. satu frame bunga satu lagi cermin y cantik itu. heheh. aku lak da nak abes totop kedai aku dok teringt nak beli lulur mandi lak. nk beli yusmira pati hot la. macam2. murah2 siot. sape xnak beli wooooo.. hihii.. aku paling xley blah auntie kedai depan ni. dia dok rekomen kat orang beli y resdung 2. alah yang macam rokok. bakar ats asap kuar kat bawah 2. beria rekomen kat orang 2orang ni. macam dia nak belik. beli idak. orang lain dia suh belik. hahahaha.. pasu sibuk nak beli halia bara yusmira. dari rm30 aku bagi rm24, dia siap g usha2 kt belakang lagik berpa arge losyen 2. hahaha. akhirnyer da nak balik dia beranikan diri tnaya bos. dapt rm20!!!! terus dia amek. kiteorang mmg bantai gelak la. kelako glerk. hahahaha..

shen shen arini datng. mood dia sangt sangt baikkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkk. arini dari jauh dia da panggil aku. "kakak kakak" pastu mak dia suh panggil kakak comel.. dia pun cakp la.. " kakak choww meowwwww" comel sangt2222..  terhibur aku tgk dia arini. masa aku nak balik dia salm aku.. cakp bye2. sempat gak mengambil video dia. tapi dia nmpk kamera dia da xreti nak cakp apa2. hehehe. yang ayah c shen shen lak sibuk dok beli buku roti!!!! dia kata saya nak try buat roti. saya bli rm35 ni. kelako . series. aku cakp la ngan auntie 2 yang husband u mau belajr buat roti ahh. pas2 dia cakp. dia mau buat roti? xdknyer. dia tgk2 je buku 2. pasatu dia tunjuk2 kat saya suruh buat. saya mana tau. akhiryer buku 2 terbiar je. xdak sape buat. hahaha. hampeh je .. korang mesti ingt auntie ni da tua kan? no laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. muda lagi. tapi aku xpaham nape orang penggil dia auntie.. hehehe

oh lupe nak cite pasal angah ii. KUANG ASAM TOL BUDAK 2. nasib bek andsem k!! lebih dari 3 kali dia kejotkan aku. damn glerk. apa dia ingt aku budak umo 5taun dia nak kejotkan aku. geram tol. da bape kali aku mecarot kat dia arini. aku elok2 baik ni dia bagi aku nak mencarot lak. geram tol aku. rasa nak hantuk kepala dia kat troli dia tolak 2. huh. budak2 yang lain pun same asek asek mengenakan aku jeeeeee. mentang2 la aku da xkeje kat cni. xtau la kalo pacik kedai tudung ni nak amek part time. n nak mek aku. xtau la plak kan? hehehe.. kepada sesiapa nak tempah c felt ni sile2. aku mempersilakan.. aku bnyk masa terluang ni. limpahi la poketku dgn wang kerna aku da xberwang. gaji aku ni da sah sah 1ratus lebih kena tolak broadbnd uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ada sape nak bagi saya wet lebih? weeeeeeeeee
 
ok aku terlupa perkara paling pnting arini. ada sorang pakcik ni nak beli la ubat kuat tenaga batin dia. aku syor madu abg kuat je . malas ckp bnyk. pastu dia taya la aku da kawin lum. pastu dia ckp la mana orang xkawin tau. aku cakp la pengalamn orang da makan kata bagus. bukan saya ckp. pastu at last2 dia g tanya aku da tunang lum. da berpunye lum. aku cakp je la xdak. malas nak layan pun. korang tau dia cakp apa? "xkan la xdak kot. orang laki suke orang gebu2 cam kamu ni" aku terus ubah topik. pakcik nak beli ke x ni. sumpah aku da geli glerk . rasanak muntah2 . ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. budak2 ni aku cite kat dorang dorang dok ketawa macm nak mmpus. siot tol. sumpah aku gelik!
k la ecnsave goin 2 miss u.. rakan2 ecnsave jua!!!!!

No comments:

Post a Comment