Tuesday 17 May 2011

Siapa itu adiezx?

aku agk da ramai orang tanya sape 2 adiezx? aku pun da penat nak menerangkan sape 2 adiezx tok aku.. pada sape2 yang da tau mesti da penat dengar ni.. hihihihi so SAPE 2 ADIEZX

ADIEZX 2 AKU =) 

  1.  ILI NADIRAH.. buang ili. buang N.. buang RAH. jadi apa? ADI.. hihihi. nape ada 'ZX' kat belakang 2? 2 xley wat pape la der.. saya suke 'ZX' hihihi..                                                                                                                                                                                                                                                                 
  2. Aku mmg sangt suke nama ADI .. first terdetik dalm hati ni nama adiezx masa aku 16taun.. form 4.. xtau nape.. tapi aku mmg sagt suke. Aku suke nama ADI KAMAL. KENAPA kamal lk ni? hahahha. sebb masa aku sekolah menengah aku suke tulis nama KAMAL dalam karangan aku. kebetulan la plak ada junior kat farmasi nama HADI KAMAL =)..HADl KAMAL la plakkkkkkkkkkkkkkk ok xpe.. meh aku terus bercerita...First time dgr nama dia aku da terkejut glerk... aku ingt ADI .. bile tau HADI kecewa ckit. HAHAHAHA.. ~ Mana lak aku knal HADI KAMAL ni? ADUH masuk cite lain lak. hahahaha.. masa NPSC.. dia saNgt comel. aku tgk dia terlebih garisan masa orang lain sebok ngah main upih pinang. lalu aku pun berkata 'ADIK COMEL TEPI CKIT' haahahahah..sejak 2 aku kenal dia. weih terglamour la plk budak ni kang. hhahahha
  3.  n lupa aku suke ADI FASHLA AF nyanyi lagu AKU cinta KAU dan DIA..menyayat ati lagu ni.. huhuhu LIRIKNYER seperti berikut:    

Hancur hatiku mengenang dikau 
Menjadi keping-keping setelah kau pergi 
Tinggalkan kasih sayang 

Yang pernah singgah antara kita 

Masihkah ada sayang itu 
Memang salahku, yang tak pernah bisa 
Meninggalkan dirinya 'tuk bersama kamu 
Walau 'tuk terus bersama 

Kan ada hati yang 'kan terluka 
Dan ku tahu kau tak mau 
Sekali lagi maafkanlah 
Karena ku cinta kau dan dia 
Maafkanlah ku tak bisa 
Tinggalkan dirinya 
Mungkin tak mungkin 'tuk terus bersama 
Jalani semua cinta yang tlah dijalani 
Tapi bila itu yang 
Kau pikir yang terbaik untukmu 
Bahagiaku untuk dirimu
Simpan sisa sisa cerita cinta berdua 
Walau tak tersisa cerita cinta berdua
Still love her in my mind 
Still love her forever


Bagi aku nama ADIEZX  2 unik... jangan pertikaikan aku gne nama 2.. Itu bkn nama gelaran untuk X bf aku.. bkn yer.. aku gune nama ni  sebelum aku kenal dia. mana mungkiin adiezx ni dia.. LOGIKA kan?? pada sape2 yng baru kenal aku hanya lepas aku gne nama ni plezx jgn pertikai. u know nothin beb. penat tau nak ulang cakp ADIEZX 2 aku beb. dont like la people2 yang sagt suke pertikaikan nama adiezx ni n keep talkin menda2 yang xpatot pasal adiezx ni depan aku even da terangkan berkali2. apa masalh? nyampah saya =0




inilah dia ILI NADIRAH aka ILIKAH ADIEZX?
thanzxxxxxxxx =)

2 comments:

  1. cantik nyer gambor atas padang tu.. sape camera man nih?? hahahahah....

    ReplyDelete
  2. camera women laa. kawan aku hehehe

    ReplyDelete