Thursday 19 May 2011

mimpi yang menakutkan~

Semalam aku mimpi aku xsempat jawab pekse. bnyk glerk soalan aku tinggalkan.. orang lain semua siap da jawab semua soalan..bangun tido aku dok pk. masa pekse ritu ada ke aku txjawab banyk2. glerk takut.  wat my mind cakp? 'YE ILI KO MMG ADA TINGGAL BNYK XJAWAB'. gentar glerk. pastu aku pun kembli tido... aku ingt mimpi 2 da abes. upeyer belum lagii. apakah petanda itu? uwaaaaaaaaaaaaaaaa. aku rasa aku mmg da jawab da semua. mana ada xcukup masa. adoi. moga pemeriksa tanda kertas aku elok2. aku xnak extend. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... physico glerk la menda ni. 

wajah membo2 aku jawab pekse~
PHR 577 - tajuknyer xbape ingt tapi ada applied therapeutic of hematopoietic, and bla bla bla. 
Paper last = 9hb May 2011
AKU BERTUDUNG SEPErTI CENDAWAN. hahahahah

inilah paper yang aku mimpi xcukup masa 2. wajah aku ada tgk macam xcukup masa ke? 

No comments:

Post a Comment