Thursday 19 May 2011

nice 2 know u~

WOW da pukul 1 beb. xsedar. punyer la asek aku berchat ngan mr BUKU. penat gk kalo asek nak panggil dia buku buku buku..hahahhahahha. dia amek medic kat eGYPT. ayah dia pharmacist. aku xtau nape tpi aku sangt gumbira dgr ayah dia seorang pharmacist . ok kawan2 sape dapt hospital seremban jangan lupa cari ayah dia ni. bodek2. kot2 ley jadi menantu. hensem tau mamat ni. ko hensem ke weih? not sure bout that. hahahahha

RUPE2 nyer berbeda sungguh medic d egypt dgn malaysia ni. xpe mr BUKU! I KNOW U CAN DO IT! apa yang penting keazaman untuk berjaya!(<<<<<<<sudah ili ko nak jadi pakar motivasi plak ke?aiyo)

apa aku paling suke tentang dia? Bile dia balik malaysia.. KENAPA agkyer?sebb bile dia balik malaysia fb dia dimainkan oleh kakak dier... sweet glerk. kakak dia tulis macam2 kot kat FB 2. dari A-Z . tapi guess wat? adik dia macam xbape nak mare pun. Kalo ADIK aku? mampus la aku kena. paling xsakit pun kena sepak je setelah berlawan mulut..patu da xbuat da.... TAPi tadi bile chat2 ngan dia , dia cakp dia mare gak tapi biasae2 je kat akak dia. Pastu kakak dia buat balik. tulis kat status dia macam2. nampak sangt akak dia xmakan marahan dia 2. xpe kak. TERUS kan usha.! saya suke tapi jgn la bagi dia malu sangt..cian dier hahahahha

aku xtau cam mana aku ley kenal ngan dia dalm fb 2. tibe2 je dia jadik kawan aku kat fb. OK aku menipu. mana boleh tibe2 kan?  KESIMPULAN: aku xtau. hehehe..

aku penah curi somethin dari dia. penat siot nak mencuri dari dia.lama tungu baru ley curik. aku curi pe? curi gambor profile dia kat fb. hahahahhahaha.
KAWAN2 sile jgn salah paham. saya xcurik gambo muke dia ok. saye curik gambo monster kecik warne merah muke tampal2 plaster n gg rongak. so cute. xley tahn cmel sangt. aku sangt2 tertarik dgn gambo 2...tapi curik ni pun mintak kebenaran k.

comeykan monster ni? aku nk wa felt patung cam ni!!
 aku rasa konsep bawah ni pun aku tertiru dia. nape bnyk sangt influence fb dia ke atas aku? masalh2.

adiezx

THANKZX mr. BUKU sebb bagi aku buat entri ni...sile jgn malu =). ko ngan aku ley bekerjasama antara ubt, anatomy n physiology.. aku da azam da. semngt glerk ni. da keje aku ingt DOSE2.. pastu ko bleh tanya aku. (kalo ko xdapt hubung ngan ayh ko la) hehehehehehehe..

KAWAN2 adakah anda tertanya2 siapakah MR BUKU ini? biarlah rahsia =)

keep in touch bro.! chaloqzx WASALAM

No comments:

Post a Comment