Saturday 21 May 2011

kahwin kahwin kahwin~

ohhhhhh blogg. aku rindukan ko. da lama xmenulis kat cni (padahal baru sehari).. hehehe
semalm tido batu caves. laptop ke apa ke semua xbawak. hohohoho

semalam g kenduri kawin kak ju bersama nadiah abu n Jannah azman. jannah mek kitaorang kat terminal putra. hihihi.. kat terminal putra jumpe la kawan2 lama dari simpang 5. MARIAM n HANIS. perancangan patot jumpe arini. tapi masing2 ada hal. da ada jodoh nak jumper terjumpe lak kat terminal. hehehe

Kami meneruskan perjalanan g  KLANG. lalu duke laaa. MAYK TOL WEIH. (geleng2).. Jannah kata ayah dia kata jalan je ikut kanan sampai jumpe exit BUKIT RAJA... beria ler kami nengok signboard pun. sampai satu exit ni NADIAH kata laaaaa.. "masuk exit kiri ni.. ni ke arah shah alam".. AKU lak dgn YAKIN kata      " eh terus jeeee.. ayah jannah kan kata ikut kanannnnn je pun." YAKIN GLERK AKU.. upe2yer DA SALAH JALAN LA PLAKKKK!!!!!!

aduhaiiiiii.. nak g manakah lepas 2? "KAMI DA SESAT! KAMI DA SESAT!! tolong tolog.". tapi itu hanya JERITAN BATIN aku je. hhahahha. aku da xberani megangkat muker dan bersuara walaupun aku tau jalan yang betol ke klang. hahahahahha. semua ini dosa aku. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. AKU DA SESATKAN ORANG!!!!. akhirnyer mana kami g? ikut jalan ke puncak alam.. punyer la jauh pusing2. ahaha.. nasib bek sampai gak.KAK JU pun xbersanding lagi. PAK PAK PAK KEBOOM KEBOOM KEBOOM.. eh semalam kak ju kawin xdak kompang ek?? baru pasan hihih

kami ber3!
pengantin pompuan gedik. hhhahahahaha
baju ke 2 pengantin =)





 meriah aku makan semlam. Kk ju bayo mahal oo untuk sekepala.. so kena la makan dgn penuh tawaduk. jgn membazir. (padahal puding aku mek semalam aku xlart nak makan. bior je ats meja) haahahah.semua orang pun sibuk la menangkp gmbo di zane n d cni.


cake palsu ke cake tol ni? emm emmm =p

INI MAYBE TEMPAT BERPISAH kami.. batch 6 7-eleven. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... da nak balik masing2 bersalaman.. GUYSZX aku akan rindu korang glerk2 lepas ni! itu pasti! TO KAK SYIRA n MAYA n KAK FATIN HANISsori ili xdapr nak g kenduri kORANG nnti. =( sedih kite tau.. kite ada 4 wedding nak g ari 2. tapi hanya satu je yang boleh dipilih. iaitu kampung. huhuhu. TO KAK JIEHA comeynyer dia jadi pengapit! ili doakan akak dapt cari pengganti yang lebih baik , lebih mulia n dapt bimbing akak k! no worry k..pesanan: sampai ati xbawak cucur udag ili =) TO KAK JU selamat pengantin baru kakakku sayag! jgn mengatal2 hahahahahahahhahaha.. moga bahagia hingga ke akhirnyer!! eh dapt xhadiah ili n akay? hihihihihihihihi

ini kak teh saya. nama dia WAN NURUL NAJIEHA~

sebelum balik sempat gak menyinggah meja budak laki. nak cakp good byekan? abes kena bambu gan dorang sebb aku ckp NUR KASIH XBEST.. siap cakp cian CIHA nak g tgk da..hahahha. yang ni aku xberdosa k. sebb ka link 2 aku da uliskan? " KEPADA YANG NAK TGK ATAU DA BELI TIKET JANGAN BACA" adakan? adakan? ahahhahahahahaha


aku ngan mmber2 7-11.. goin  2miss u beb!
 K KAWAN2 AKU AKAN RINDU KORANG! N INGT KORANG K! MAAF TOK SEMUA SALAH SILAP AKU KAT KORANG K! KITE JUMPA MASA GRADUATE NNTI~ INSYA ALLAH..

No comments:

Post a Comment