Tuesday 17 May 2011

inilah aku~

aku ni cepat gelabah. da 2 kali dalm mingu ni aku rasa berdosa pasal kegelabahan aku. hahahaha. to cik nak n zati i m sori. hahahahhaha.. macam 2 aku ni. bile timbul je ckit masalh da bercelaru. ini lah aku. aku xley nak kawal keclaruan ini walaupun da 23 taun idup di muke bumi ni.

apa kecelaruan itu???

1. CERITERA pertama


"CIK NAK!!! asala aku xley bagi wall post kat ko ni!!! bengang da ni"
~itulah ayat mesej aku tok cik nak kat fb.. yelah cik nak kan baru ada fb.. 2 batak nak mempost kat dia. hahahaha.. penat la aku ngan cik nak berpk. kot2 cik nak terblog aku ke. 
APA YANG TERJADI sebenarnyer??
~upenye aku g tekan info kat page cik nak. macam 2 sampi akhir zaman pun lum tentu aku dapt hanto wall post kat dia!! hahahha.. lalu aku pun teka la wall kat fb cik nak. berjaya gak tulis wall post kat dia. hahahhahahahahahahahahahhahahahaha.. ini lah aku.. penin xtentu pasal..

ni la budak yang kenalkan aku ngan mentos botol. sedapyer~






2. CERITERA kedua

"zati!!!!!! macm mana nak post entry baru ek???" sebb pe aku tanya cam ni? sebb aku xley anto postkat blog ni! aku da pelik dan sangt pelik. mengapa ini terjadi? adoiii..penin la weih pk. baju aku kat ats xkemas2 abes lagi. nak pk menda ni lak... puas aku berdiskusi ngan wanita bernama izzati ini... asek2 kena reset password. jenuh ah cengini. nak bukak je reset password... 

ok SEBENARNYER apa berlaku???
AKU XSIGN IN!!!!! macam mana nak anto post? bengong sugguh eh. serabut otak aku pk upenyer xsign in. hahahahha.. aku ing aku da sign in.. lagipun dekat ctu tulis google account.. aku gne yahoo la bkn google. so mana ley tulis? masalah aku ni masalah. hahahahahha

ni la dia rakan kongsi roti canai aku =)





2 comments:

  1. EH AWAK. asal time kasih? saya melahirkan perasaan bersalah hihihih

    ReplyDelete