Friday 27 May 2011

ili n ila =)


kan nak balik kampung rni. so aku pun bertungkus lumus la buat menda ni.... hadiah untuk kezen aku yang cmel bernama SAILA SALLEH.. hehehe.budak ni xbes2 mintak saguhati kat aku ats sebb kes akak aku kawin. hahahahaha.. nah amek ni illa.. khas buat ko dari aku c cantik =)  hihihii.. sepasang ni. satu ili satu ila.. hehehe.. synopsis: kami dilahirkan pada tahun 1988.. perlu ke cakp? ahhaha
ili dan ila =)

belakang nama aku.. belkang ila xdak. malas hahahaha
 antara tempahan yang aku buat..  juz 4 u guys .. hehehhe
antara felt2 yang aku suke.. nama fawwaz 2 cmeyyy =)

safee da lama buat.. tapi xanto lagi kat orang nyer;... heheh

2 comments:

  1. alahai comeinye..akak pun pandai la jahit kn :)

    ReplyDelete
  2. BOLEH JE YAn.. tapi yan punyer 2 kan kait. takut rosak.. n butang katup lak 2.. xdak le temann. hahaha

    ReplyDelete