Tuesday 24 May 2011

aku harus buat pilihan!

aku ada konflik tiap ari isnin sampai la ke kamis.. n masa konflik 2 da tetap lak 2. PUKUL 2 PETANG. haila. masalah glerk weih.. aku ni da la susah nak buat keputusan. aku ingt duk umah xdak la masalh macam ni. upenyer ada lakkkk.. kalo konflik belaja berbaloi la gak kan? ini idak.. konflik yang xmendatng kn faedh. 


aku harus buat pilihan! opportunity come once je k! (betol ke ni?) dalm economy pun ada term opportunity cost. betol ke? aku xbape ingt tapi aku sedang pura2 ingt.. isinyer- kite kena memilih sebb resource kite terhad. kite kena amek satu n let go lagi satu. JADI CEPAT BUAT KEPUTUSAN YANG BIJAK!


sama ada cerita PENGANTIN REMAJA kat CHANNEL104 atau AMANAH DALAM CINTA kat TV3.. mana satu ni weihhh? penat ler asek nak kena tukar2 channel. aiyo..hero da la same. kalo aku masa kecik2 dulu n perkara ni berlaku mesti aku pk " macam mana la hero ni boleh ada kt dua tempat dalm satu masa?" hahahhaa. akal budak kecik kan? 


ni cite amnah dalm cinta~

ni cite pengantin remaja~
LAKI NI HERO TERLARIS KAT INDON KOT SELAIN ASHRAF SINCLAIR hahaah


eh jadi apa pilihan aku ni? emmmmmmmmmmm.. da la 2 2 cite baru. start pun tarikh same... 2 2 macm best. cite pengantin remaja i ada ulang ke? kalo ada pukul bape ek? sape tau?


synopsis?
PENGANTIN REMAJA~
cite pasal budak sekolah nama M yang telah dijodohkan masa kecik dgn seorang lelaki nama Z  oleh datuk2 mereka.. setelah sekian lama mencari akhirnyer mereka berjumpe tanpe disedari.. Z adalah guru baru di sekolah M. macam2 ler cite lagi.. tentang kegatln M yang lepas abes belaja nk terus kawin  n da xnak belaja. n macam2 lagi

AMANAH DALM CINTA~
kisah c K yang suke mendatngka masalah kat kampung. so pacik dia nak dia lanjutkan pelajaran dalm kedoktoran. tapi dia xnak. dia nak belaja seni reka fesyen.. pkcik dia xstuju. dia g ke jakarta dengan duit n barang kemas nenek dia yang dia kumpul dgn bantuan RADIT. radit jahat curik harte dia... dalam perjalann 2dalam bus dia jumpe la sepasang suami isteri MEETA n avino. n ank dia avino. sekali accidenttttt... pasangan 2 mati. anak dia hidup n meeta sempat suh bagi ank dia kat keluarga suami dia di jakarta.. keluarga suami dia xsuke la c meeta ni n dorang da lama xjumpe mereka.. apa terjadi dgn K ni? n baby 2? saksikannnnnnnnnnnnnnnnnnn.. pergh da jadi pegulas cite lak

OK . tlg bagii idea  kat aku~ ehhehe


TADI lak aku terpakse menghadapi perang 3 cerita. TV2 ada cite 20juta.. macam best. mmg best pun. 3 3 cite aku tgk. pent tukar channel hahahahah..


sampai d cni.. nak buat felt. hihihi. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment