Sunday 29 May 2011

aku suke!

patotnyer entry aku pasal kenduri. tapi tertunda sebb ada yag penting perlu didahulukan hahaahahah

ptg pukul4 aku balik dari kampung.. pukul 6.50  aku DAPAT KEJE!!!! hahahaha. apa akan jadi blog aku bile aku da keje? persoalan 2... hahaa... aku diminta keje eck .. 10 pGI -10MLm~! Gilo aku glerk.. hahhaha..aku  arap aku dapt belaja somethin dari keje ni.. aku arap aku xputus asa .. aku arap aku dapt keje dgn baik.. aku arap aku akan keje lama kat ctu... itu arapan aku..

AKU seperti biasa g econsave la.. pastu usha lagi kedai yang aku mintak keje dulu..ada lagi jawatan kosong.. lalu aku pun bertanya2 budk yang keje kat ctu gak. dia pun baru keje. dia kata bos nak cari lagi sorang.. lalu aku pun menunggu laaaaaaaaaaaaa.. sebb bos ngah makn..  then bos suh duduk.. bnyk customer arini.. bos xmeng tangan. pastu ada orje ag tanya kat aku. "keje cni ke?" aku mlas nak ckap bnyk aku tanya je la dia nak apa.. dia kata nak gmat healin.. xdakler plakk. itu tugas xrasmi aku sebelu mtau dapt keje. hahahahahaha

lalu bos pun bile interview aku dok pk pk . pastu dia cakp la pasal keje semua. bla bla bla  bla.. aku angguk je la. dia suh mula keje eck? angguk je la... kang dia cari orang lain. aku xdap keje lagi. hoh hoh hoh.. dia tau aku akan berenti bulan 9 atau 10. nasib bek dia xkesah.. n aku diterima. alhamdulillah..

kan aku da kata kalo aku ada jodoh ngan ecnsave mmg ada la 2. hihihihihi.. i lap u la!!!!

p/s : kalo nak tau pasal first time aku mintak keje ada kat entry " ili nadirah, econsave dan pasar malam!!"

No comments:

Post a Comment