Monday 30 May 2011

hari pertama saya

hari first keje~ penat gak. hohoho. dapt intensif rm5 sbb jualan ada masuk dalm target. hihihihihi. alhmdulillah. berbuih mulut aku bercakp pasal kelebihan collagen, pasal kelebihan kopi apantah... berbuih2.. alhamdulillah
tapi ada sesuatu terjadi...... 2 jam pecah. jatuh! aku xtau la cam mana ley jatuh. aku berada jauhhhh.. jauh nun d cane... tetibe benda 2 jatuh gedebukkkk. gedebukkkk n gedebuk~ arap2 gaji aku xkena potong. bkn salah aku pun hehehhe..

ok yang paling menarik: ada sorang amoi ni di letak la dia punyer pisang ats kusi tempat aku kej. n pakse aku beli. 2 kot. rm5. aku cakp la aku xnak. kalo nak pun satu sudah. lepas 2 dia buat dajal kat aku. dia hohehohehohe ngan aku pastu dia cakp nk beli minyak arge rm6.40. pastu dia bayo 1.40 n dia larik terkedek2. siot glerk.. AKU KENA AMEK N BAYAR RM5 DIA AMEK BARANG 2. siot yer amoi... adoi. sabo je la.. malas nk cakp bnyk2. lantak la..

arini sambil promote kat pelanggan sambil bercerita. mengaplikasikan dunia farmasi dan dunia ubt traditional.. bnyk gak kat kedai 2 xdak cop kkm. hailah. aku nak cakp p? kalo aku bos boleh la aku xnak jual.. apa la nasib..

ok itu saje tok arii. nak tidoooo... penattt

No comments:

Post a Comment