Thursday 19 May 2011

perempuan, lelaki dan cinta

TADI aku tgk cite nora elina 2. alah kat tv3 kul 7 2. korang nengok x? aku tau group ZUBAIDAH kat JERANTUT 2 mesti tgk punyer.. ada aaron .. cmey glerk wooo..

masa da nak akhir2 episod 2 mak c nora elina ni cakp kat nora ni la " nak , kite ni pompuan, kite patut terima lelaki yang betol2 citakan kite. berbanding dengan laki yag kite cinte sangt2 tapi dia biasa2 je".. 2 la ayt mak die(lebih kurang la).. pastu kat tv tulis bersambung....
JADI aku nak bagi pendapt la ckit dgn kata2 mak nore elina ni. " MAKCIK apa makcik cakp 2 betol" . TIME KASIH.
Bkn pe. ko penat2 nak sayng nak cinta kat laki 2 bagai nak rak. TAPI? ko dapt apa? dia biasa2 je. belum tentu lagi dia cinta ko. entah2 c eid 2 ada krisis dalamn seperti berikut:

" betolkah aku nak kawin ngan dia ni?"
" ati . plezx tell me now, nora eline ni ke yang aku cinta?"
" aku xsure la perasaan aku ni. sayang ke? cinta ke?"

Wah negative sungguh aku rni.. kepada pembuat skrip tolong la kawein kan ATAN ngan NORA ELINA. kite tunggu isnin depan k =)

disebbkan aku ni masih normal. jadi aku letak gambo aeron kat cni k. semua ni bagi mengelakkan salah paham. hahahahahhaha

pakwe aku hihihihihi
INGT LAH.. sesungguhnyer kalo da xdak jodoh . kite pakse, kite xlepaskan dia atau watever. dia tetap akan pg. kau cinta la dia shebat mana pun. sedalam lautan india sekalipun kalo Allah da kata. kun fayakun. maka dia tetap akn pergi gak.

tapi kalo da mmg dia ditakdirkan jodoh ko. walau dia g england? g bosnia? g afrika? atau mmg beribu2 halangan meNdatng dia akan tetap jadi milik ko. INSYA ALLAH.

Allah tau apa yang terbaik ditentukan kepada kite.. di sebalik mee yang hitam pekat mesti ada udang yang beso n sedap glerk =)

Cinta xdatng kalo xpinta n cinta hanya akan pergi bile kite nyahkan dia .
OK SEMENJAK 2 MENJAK NI AKU DA JADI DR LOVE LAK. ada masalh CINTA? Hubungi saya DR LOVE ILIKAH ADIEZX hihihhi =)

korang ada komen? komen ler kat bawah ni nnti =)

No comments:

Post a Comment