Monday 16 May 2011

batak versi II

Aku masih dalm mood batak. hahahahahaha.. aku telah melihat lintasan zibra aku dan mendapati ada orang gak tgk blog aku yang xjadi pape lagi ni. ni yang excited nak buat lagi ni. cik nak ko tgk x blog aku ni? ko xtgk cik nak? abes sia2 la aku tulis ni tok ko??? (ok ni versi poyo) hahahaha...

to izzati yang cantik: terima kasih kerna ajo aku cara2 nak tambh gadjet2 ni ha. sape tau gadjet pe lagi best nk tambh? excited aku. ada x gambo cartoon cmey2 ngah jalan? xdak ke? =(.. ok lepas ni aku aka melawat blog2 kawan2 aku tok menculik sesatu sedua gadjet. betol ke ejaan gadjet aku ni? lain macam je. lantok la..

to yang menjadi follower aku thankzx la suppport aku yang masih baru dalm dunia blogger2 ni (rasa macam menang anugerah lak) hahahha.. shuhada. jo. mar. thankxz u!!!!

nak tulis pe lagi ni? eck je la ek. penat la plak. hahahahahhaha.. take care beb. nite!

2 comments: