Thursday 29 September 2011

i miss u ecnsave~

semalm saya menidurkan diri d gombak. pergh aku sekarang mmg suker glerk la pakai pc mak aku kat gombak 2. mmg best abes. batang kali  ni xdak pc. gombak je ada. nnti bile aku da dewasa aku nak beli pc la. laptop aku yang comel kan tgh xelok2 lagi ni. nnti boleh la beli pc. angan2 aku mmg tinggi nak mapuh. tapi tgk la nnti. mesti xbelinyer hahahahha. da tau perangai sendiri. sayang wang. bnyk benda lagik nak beli k. =)

da 3 ari aku ngidam nak makn papa john. still xdapt2 lagi. sedih ati wa. bile nak makn ni? huhuhu

point utama aku nak cite arini adalh mengenai ecnsave. aku rindu sangt2 kat ecnsave weih.. i miss u so much. xtau nape tapi itu la hakikat. balik dari gmbk 8.30malam terus memecutkan kete ke ecnsave berjumpa ngan kawan2 dan sahabt handai.macam lama sangtkn aku x g ecnsave 2.. sampaikan bnyk glerk gossip baru masuk. muahahahha..glerk la gossip2 mendatg ni. macam2 hal.. kedai tudung patot amek la pekerja pakai tudungkan? tapi? pekerjanyer da la xpakai tudung. seksi meksi lak 2. nauzubillah. moga aku xjadik cam 2 (pergh aku ni bujet badan molek ke nak seksi meksi ni?) hahahaha

gosip lain? orang gado la plakkkkkkkkk. bnyk cite la makcik2 jaga kedai kat ecnsave ni. act la macam orang dewasa ckit. ni x nak main gado2 macm budak2 kecik. masing2 ada rezeki tersendiri. jgn la nak cibuk. susah gak kalo ada makcik kepoh kat ecnsave 2 yang suke jaja cite. rasa nak lempang kiri kanan. tapi nasib la ko lagi tua. hormat 2. haih

lain2? em aapa lagik . cite orang mengatal la. hailah.  nafsu mmg susah nak dikawal oleh manusia. jadi pk pk kan lah cara mengawalnyer. kalau kau berlandas kan islam kau tahu macam mna. jangan main2 ngan suami orang nnti ko yang tebakar sendiri. moga dijauhkan . amin...

aku melakukan sesi lawatan secara berperingkt2 ke semua kedai d ecnsave. aku g la ke kedai kasut aku keje ritu. aku nak cari la menda tinggi2 tok konvoo ni.. aku jumpe 1. comel k!... arge pun quite ok. nak beli ke x nak beli ke x. kalo eck lusa tulat aku datg n kasut 2 ada maknenyer mmg rezeki aku la kan? nak beli ke xnak ek? eh betol ke kasut ni 1.5 inch? kasut ni boleh pakai ke? xpe ke ada lobang kat depan 2? kalo nak carik tutup semua. jawabnyer dapt kasut hitam jer la. huhuhuhuhu

comel =)


jalan2 lagi di ecnsave n dok lawat kedai gamogen lak. akk gamogen mintak pone no aku. muahahaha.. nak suh part time sabtu ahd ni. malas nyer nak part time sabtu ahd... tapi aku perlukan wang. mana nak dapt wang ma? ini je la caranyer... eck pagi bangun nak tnaya mak ada hal x sabtu ahd ni, kalo xdak mmg aku g keje la. dapt gak aku wang. ari2 akak kedai asam ada tnya 1 oct free x? aku dgn yakin cakp. "oh da nak kje da 2. sebb satu ahd mmg xrajin la saya.. "tapi sekarang tetibe nak keje kedai gamogen? mmg kena bahan gosip la ngan akk 2. malas tol orang y suke gossip2 ni. huhuhu

pengakhiran : bile lagi nak melwat ecnsave ni ek? dalm masa 3 hari dari sekarang! kedai rm2 pun aku da lama x lawat. eck ley kot?

2 comments:

  1. wah..kasut tu..cm xcaya je..he

    ReplyDelete
  2. awat x pecayer? aku pakai wedges je pun sebelum ni. lagi tnggi woooooooooo hahaha

    ReplyDelete