Wednesday 28 September 2011

8288 ~

aku ngah pk somethin yang sangt2 xtau nak buat ke x... mukadimah: antara aku dan 8288 apa hubungannyer?aku lahir tarikh 2 la =)


baru beli form sticker. 2 batak tampal semua tempat hahahaha

ikut horoscope china 8 february 1988 termasuk dalm dragon punyer taun.

naga ngah marah!

cakp pasal naga. aku suke baca dragonball. bnyk gak komik dia aku daaaaaaaaaaaaaa collect.

tarikh ni gak tunku abdul rahman putra al haj lahir. tapi tentulah bukan 1988 kan? hehe

kat fakulti farmasi uitm aku ada seorang kembar yang lahir tarikh same ngan aku ni. tapi aku xtanya la plak kul bape dia lahir. aku lahir pukul bape pun aku xingt. xperlu ingatkan? hihhi
yang pakai topi 2 la =)
ok balik pada tajuk asal.. something yang aku dok pk pk adalh berkaitan 8.2.88.. aku nak beli no pone baru.. semsetinyer lah yang ada ujung 8288.. masalh aku sekarang perlu ke ek aku beli no 2?aku da ada 2 no da. 1 celcom satu maxis. xkan aku nk tambah lagi satu no? nyusahkn aku jer dok nak kena topup sampai 3 no. nak terminate 2 no yang lain? sayang weih. youth club n u pax 2. murah kalo nak pone n mesej. satu tarikh abes 2014 satu lagi tarikh abes 2013.. lambt lagi 2. mmg xkan terminate no before 2 la huhu.. da jumpe 2 no yang cantik ada 8288 . mmg minat ah. tapi arge mahal lak. mana mau dapt wang? bnyk lagi priority . huhu. kesimpulannyer: wajar ke aku beli no baru? kalo xsekarang mayb masa depan?

secnd. perlu ke aku beli plat kete no 8288? aku dapt rasakn kemahalan no 2. entah bape ribu la gamaknyer. cibuk pk no plat kete. ketenyer xdak pun nak dibeli. kerja pun xdapt lagi. penat la nak tunggu keje ni. rasa nak tampo2 keje ni. sekali dapt sabah sarawak? mmg xdak arapn la aku nak depat kete pun. muahahhaha
so aku akhiri 8288 dengan say bye2 =)


No comments:

Post a Comment