Wednesday 28 September 2011

aku ni pelupa~

macam mana aku ley jadik pelupa ni? emm sebb aku makan epal masam ke? nasib bek la aku dalam percutian belaja. kalo x? abes la. bape la gamaknyer pointer aku dapt. huhu

macam mana aku ley lupe nama "serai"? wat malu malaysia jer weih. da la naik teksi yang macam da nak tercabut. aku pun suruh la pakcik 2 benti kat umah ada "pandan".. tersengguk2 pakcik 2 brek. ye lah nak cari rumah ada pandan kan? hahahahha.. pastu akay pun cakp" weih serai la".. damn malu glerk ngan pakcik 2. aku LUPE nama menda 2 serai. padahal baru amek minggu lepas.. abes pakcik 2 gelakkn aku. dia kata "xpe dik. cube lagi taun depan".. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa malu ko nyah..

serai pandan daun kesum =0

ari 2 kat umah zati aku baru la col kementerian kesihatan mas (kkm).. n aku nak cakp ngan zati  terus apa orang kkm cakp. n aku lupe!!!! otak aku jadik blur nak mampus. kena pikir ayt nak gne.. pk pk lamae ckit baru ingt. susah susah la cam ni.. asek nak luper jer. apakah masalh aku sebenrye ni? brain problem? neuron problem? walawehhhh

pasal jalan? xyah cakp laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. sepanjang aku duduk kat uitm shah alam 2 tiap mingu balik umah kot. tapi aku xingt lansung jalan nak balik umah. mmg akan sesat la kirenyer aku bawak kete sorang2. napekah aku jadik cam ni? help me help me..

tapi bile aku dok pk pk balik aku rasa aku tau jawapannyer.. sebb aku da "TUA" . aku da nak 24 taun da weih. da ley ada nak 4 5 da kalo ikut gatal. hahahhaha.

tomey x??
lagi satu maybe aku kena sucikan ati aku. sucikan minda aku. sucikan jiwa aku. baru aku jadik xpelupakan? =0

4 comments: