Friday 23 September 2011

journey 2 d south PART 2

HARI KE 3

bangun pagi tok solat, charge laptop akay n anpne aku. kemudian tido balik. hihihihi.. bangun2 da bau cheese cake. patot cheese cake 2 buat ngan zati. tapi xbangunkn cam mana nak buat? bangun2 da kena kelentong ngan mereka. dorang cakp kul12 tengahari. apakah? arini kan nak belik. patot mana ley bangun lambt. beria la pun aku mengelabh. upenyer baru kul 9. hehee.  kejam mereka kejam. aku kena cakp good bye 2 rumah zati. having kenangan yang terindah d rumah zati n melawat bandaraya melaka y lama gak la aku xlwwat untk tangkp gambo. last aku rasa umo aku 5 6 taun xsilap. hehehe.. oh lupe. sangt2 berterima kasih kepada mak n ayh zati y sangt sporting n bek!!! thankzx sangt2 =)

bye2 umah zati
 oh lupe aku telah mengambil novel zati. zati bagi. novel baru2 lak 2. mmg terbaik la. aku blum baca huhihihihihilepas 2 g umah wan zati. dekat kampung batang nyamor. betol ke? lebih kurang mintak halal =p. umah ni umah traditional la. xgne paku k. gne pesak jer. betol ke pesak? betol la 2. semua dalm umah ni bnyk yang traditional2 la. bnyk gak tangkp gambo kat ctu.

 \
lepas 2 ternmpk la pulak cik buah buahan ni. ada macam 2pokok wooooo. terharu tgk. matakucing 2 . kesayngn aku. patotnyer aku kena datg umah zati masa pokok berbuah dak? hihi. tapi xpe buah xdak pu kami enjoy gak pe? hehehe


 kemudian zati melakukan pematahan semula ke rumh. untuk amek gambo rumah lak. tadi lupe nak mek. cantik kn umh zati ni? nmpk macam rumah ni rumah batu tapi bkn. hihhi
 lepas 2 kami g lak ke senawang. mkn2 di restoren penang apa ntah. mak zati kata sedap. try ah nak makn. ok la. sedap. aku minum red detox . naseb bek aku xterlawas2. hahaha. pelik gak. kat umah zati pert aku hebat melawas. mana xnyer. pisang da dikira wajib da. + miinum kiwi epal lagik. mmg terbaik la. hehe

 sampai di ktm senawang kami diberitahu bahawa train rosak. so kena g seremban. uwaaaaaaaaaaaa. xsuke susahkn orangg. xpasal zati kena hanto ke serembn lak.huhuhu. thankzx n sori zati.. huhuhu


 dalm train punyer la aku bosan. n then ternmpk pantulan matahari lak. inilah hasilnyer. menda 2 sentiasa bergerak2 ikut pancaran matahri. smart kan? suker =)
 ni la barang2 y aku belik dari melaka. hehehe. sape mau? ok xdak pape untuk anda. sebb saya kayappp dan kayappppp dan kayapppppp. t
perjalanan naik ktm aku sangt2 panjang arini. terasa glerk jauhnyer. 25stesen 3jam. glerk kan? balik umah mmg terkulai la. tapi masak kena gak .. heheeh
ok sudahlah sampai d cni saje tuk kali ni. im heppi n heppi n heppi sangt .. jumpe lagi d lain masa kenkawan

No comments:

Post a Comment